Navnetråd

Vi har noen i tankene, begynte å tenke på det før jeg ble gravid igjen ❤️ Har tre barn fra før av og alle begynner på ‘T’, og har ikke ‘vanlige navn’. Så vil at siste også skal begynne på ‘T’ og ikke ha et ‘vanlig navn’ :angelic:

Navnene forandrer seg hele tiden, og jeg og mannen liker ulike navn :laughing002 Noen favoritter per nå:

Herman, Colin og Ailo

Mia, Eva, Mina, Mila

Henger litt her også jeg,siden termin er i månedsskifte juni/juli! :-)

Guttenavn jeg liker: Niklas, Max, Herman, Jakob, Ola, Birk, Jon.
Jentenavn: Milly, Line, Mina, Tea, Tuva :)

Mannen vil ikke diskutere navn før vi vet hva kjønn det er,som selvsagt er lengeee til :hilarious: :wideyed:

Jeg lot samboeren bestemme navn sist, så jeg har full råderett denne gangen! :woot: I teorien iallfall, overrasker meg ikke om han har glemt det! Jeg har noen favoritter, men jeg tør ikke si dem høyt. :bag: Men jeg kan si at jeg har litt sånn "X hvis mellomblondt hår, Y hvis mørkt hår". Flere av mine favorittnavn kommer fra barn jeg møtte da jeg jobbet i barnehage på siden av studiene. :love017

Hadde navn klart til -17 babyen, som da plutselig kom ut med et annet kjønn enn antatt. Så da var det bare å spekulere på føden. :P Med nr3 orket jeg ikke før jeg hadde sett babyen.
Så.. blir vel samme her. Føde først, så navn :p

Må forresten innrømme at begge våre måtte vente i flere måneder før de fikk navn... :bag: Håper å unngå det denne gangen, siden jeg har veto!

Må forresten innrømme at begge våre måtte vente i flere måneder før de fikk navn... :bag: Håper å unngå det denne gangen, siden jeg har veto!
Vi ble enige om dobbeltnavn inne på fødestua :laughing002 Lurer veldig på hvordan det skal gå denne gangen. Vil gjerne ha det klart litt tidlig så ho på 2 kan bruke navnet og ikke kalle bebien for bebi det neste året:smiley-ashamed004

Hadde navn klart til -17 babyen, som da plutselig kom ut med et annet kjønn enn antatt. Så da var det bare å spekulere på føden. :p Med nr3 orket jeg ikke før jeg hadde sett babyen.
Så.. blir vel samme her. Føde først, så navn :p
Så uvanlig at de så feil kjønn! Var du på flere UL og alle sa feil, eller var det kun OUL?

Så uvanlig at de så feil kjønn! Var du på flere UL og alle sa feil, eller var det kun OUL?

Hadde TUL, men da så vi ikke etter kjønn (for tidlig uansett), og var på et par UL etterpå, men da så man jo ikke etter det.
Så var kun på OUL de så feil.
Jenta mi skulle hete Theo, hun. :P

Gruer meg allerede til vi må finne på navn! Sist ble vi ikke enige før etter fødslen. Jeg lager lister og han stryker ut:laughing002
Sånn er det her og! Blir vel sånn denne gangen og. Men har forsonet meg med det. Da er jo alle forslagene navn jeg liker :D

Trur ikke jeg vil vite hva kjønnet blir denne gangen. Men vet ikke om jeg klarer heller. Så må jo finne både gutt og jente navn denne gang :hilarious: :wacky: litt lyst å bli overrasket denne gang.

Trur ikke jeg vil vite hva kjønnet blir denne gangen. Men vet ikke om jeg klarer heller. Så må jo finne både gutt og jente navn denne gang :hilarious: :wacky: litt lyst å bli overrasket denne gang.
Jeg har hatt lyst til å bli overrasket og, men....
Jeg har tre jenter. Og ønsker meg egentlig en gutt i flokken :p
Blir jo glad uansett, men tenker mental forberedelse er greit for min egen del :p

Back
Topp