Navnetråd!

Mannen vil ha Emilie hvis det blir jente, jeg synes det er fint, men ikke helt enig. Jeg ville gjerne kalt en jente for Mina etter min oldemor, eller Lina. Eller Ingrid eller Elisabeth etter bestemødrene mine. Hvis det blir gutt har ikke mannen noen forslag, jeg synes Vilhelm etter min bestefar, eller Oliver er fine navn :)

Vår første er oppkalt etter hans mormor.

Hvis det må blir gitt tenker vi på Lars eller Lauritz.
Ellers har jeg lyst til å kalle opp bestemora mi, hun het Gunvor.

Første har dobbeltnavn, men sliter med å finne noe som kan passe tilde navnene jeg har nevnt. Noen forslag kanskje? ;-)

Enten det blir gutt eller jente, så kommer barnet til å være alene i barnehagen om å ha det navnet. :-)
Vi har ikke diskutert noe særlig enda, men jeg har et forslag for jente. Hvis det blir gutt, så går vi i tankeboksen (Google) og finner noe uvanlig som går godt sammen med familienavnet hans. :-) Alle mennene på hans side har to fornavn, ett likt og minst ett navn til. :-) Vår sønn har det samme. :-)

Hvis vi får en gutt blir han oppkalt etter bestefaren til sambo, og om det blir en jente blir hun oppkalt etter bestemoren min :)

Hvis det blir jente skal hun hete Jenny. :) Guttenavn sliter vi ekstremt med. Vi liker Timian og Neo, men er veldig usikre. Luka sto på lista sist, men jeg liker det ikke så godt lenger.

her var det mange fine navneforslag!
Det blir oppkalling om det blir gutt. Jente må vi bruke litt tid på å bli enige om.

Samboer er engelsk, så her må navnet kunne fungere på begge språk :-)

Jentenavn:

Stella
Ella
Lilly
Emily
Sophia
Aria
Elya

Guttenavn:

Adam
Samson
Aiden
Henry

Guttenavn er så mye vanskeligere enn jentenavn.
Uansett synes jeg det er vanskelig, så er ikke en gang sikkert vi ender på noen av disse ;-)

Back
Topp