Navnetråd :-)

Vi har en gutt som heter Odin.

Gutt: Ailo, Martin, Jonathan (oppkalling etter min far), Trym, Storm, Benjamin

Jente: Aurora, Amalie, Alva, Sara, Sofie, Marie, Maria, Emilie, Tuva

Favorittene nå er Ailo og Aurora. ♡

Synes det er utrolig mange fine jentenavn, men det er ingen guttenavn jeg faller for...
Håper litt på jente da vi har blitt enige om et navn vi synes er helt perfekt.:love7 Vil ikke røpe det før vi vet om vi skal bruke det - vet ikke om noen som heter det, men kan si de andre jentenavnene jeg liker: Alexandra (mulig vi vil bruke dette som mellomnavn), Amira, Gabriella, Helena, Isabella, Rebecca, Sienna, Victoria og Vanessa. Vet ikke hvorfor jeg liker at de ender på A, he he :)

De guttnavnene jeg har skrevet opp hittil er: Alexander (Ikke så verst), Sean (samboer liker ikke) og Theo (for barnslig?). Kanskje Dani Alexander...Vet ikke om samboer er med på den. Noen andre forslag? :anyoneEr så fryktelig kresen på guttenavn altså. Vil finne et jeg elsker hvis det er det vi får :rolleyes:

Etter å ha lest her fikk jeg litt sansen for navnet Kian :)

Last edited:
Synes det er utrolig mange fine jentenavn, men det er ingen guttenavn jeg faller for...
Håper litt på jente da vi har blitt enige om et navn vi synes er helt perfekt.:love7 Vil ikke røpe det før vi vet om vi skal bruke det - vet ikke om noen som heter det, men kan si de andre jentenavnene jeg liker: Alexandra (mulig vi vil bruke dette som mellomnavn), Amira, Gabriella, Helena, Isabella, Rebecca, Sienna, Victoria og Vanessa. Vet ikke hvorfor jeg liker at de ender på A, he he :)

De guttnavnene jeg har skrevet opp hittil er: Alexander (Ikke så verst), Sean (samboer liker ikke) og Theo (for barnslig?). Kanskje Dani Alexander...Vet ikke om samboer er med på den. Noen andre forslag? :anyoneEr så fryktelig kresen på guttenavn altså. Vil finne et jeg elsker hvis det er det vi får :rolleyes:

Etter å ha lest her fikk jeg litt sansen for navnet Kian :)
Forslag til guttenavn: Liam,Nathaniel,Maximilian,Neo,Dexter,Leander,Storm og Aron :)

Har lyst på Amanda etter min oldemor som døde da jeg var rundt 10 år ! Hun ble endel over 90 år .. men ei venninde har det på sin datter så føler ikke jeg kan bruke det !

Synes også at det er så fint med dobbeltnavn, men mannen vil absolutt ikke ha det. Jeg har bare ett navn, og har alltid ønsket at jeg hadde to navn:p hehe
Samme som hos oss da :-p men mine tre fra før har dobbelt navn. Får se om jeg får overtalt han etterhvert.

Gutt: Adam, Jacob, Isak
Jente: Ella, Nora, Sofia, Amina

Back
Topp