Navnetråd :-)

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Tenkte at vi kunne skrive navn som vi liker her, så kan vi få inspirasjon av hverandre :)
Og hvis man hører noen spesielle eller fine navn så kan vi skrive det opp her inne :)
Vi har flere navn vi tenker på, men redd for å gå glipp av det perfekte:p det kan jo dukke opp her:)

Navn jeg liker:
Jente: Elisa, Nora, Agathe, Elida, Hedda, Marion
Gutt: Odin, Aksel, Olander, Henry, Mats, Johannes, Nicolas

Last edited:
Jente: Olivia, Marie (blir nok dette, da det er min oldemors navn), Matilde, Hedda

Gutt: Philip, Isak

Jente: Esther, Ingrid, Ellisiv, Eline, Ingunn, Sofia, Eleah, Henrikke

Gutt: Emrik, Olai, Olve, Matteo, Ailo, Imre, Magnus, Henrik

Tenkte at vi kunne skrive navn som vi liker her, så kan vi få inspirasjon av hverandre :)
Og hvis man hører noen spesielle eller fine navn så kan vi skrive det opp her inne :)
Vi har flere navn vi tenker på, men redd for å gå glipp av det perfekte:p det kan jo dukke opp her:)

Navn jeg liker:
Jente: Elisa, Nora, Agathe, Elida, Hedda, Marion
Gutt: Odin, Aksel, Olander, Henry, Mats, Johannes, Nicolas
Gutten min heter Odin <3 Fine navn du har på lista di. :)

Jente:
Mia, Malin

Gutt:
Max, Mikkel

Vet ikke hvordan vi havnet på bokstaven M, men det ble bare sånn:))
Lovet meg selv at jeg aldri skulle si disse navnene til noen, men kjenner ikke dere, så da er det greit:) En venninne holdt på å ta det ene navnet etter at jeg fortalte det til henne....sier ALDRI det igjen. Hehe:)

Jente : Cornelia, Celine og Sienna Gutt: Casper, Nicolai, Imre

Mine gutter heter Mikkel, Kian og Eliah. Syntes det er veldig flotte navn da ;)

Nå har vi:
Jente: Mie, Molly, Kethe, Kaja

Gutt: Dexter, Charlie, Jens(oppkalling etter min far)

Mine gutter heter Mikkel, Kian og Eliah. Syntes det er veldig flotte navn da ;)

Nå har vi:
Jente: Mie, Molly, Kethe, Kaja

Gutt: Dexter, Charlie, Jens(oppkalling etter min far)
Kian var flott <3

Samboeren ønsker leonell vis det blir gutt.. jeg er litt usikker på den du :/

Samboeren ønsker leonell vis det blir gutt.. jeg er litt usikker på den du :/

Min man ville ha Berit om deg var jente :-P ikke ett navn jeg kunne tenke meg

Jeg liker veldig mange navn, og han nesten ingen, men de få jeg ikke liker de klarer han å komme med :-P

guttenavn: Erian, Emmet, Magnus, Sofian, Max, Liam, Emilian, Sakarias, Tristan og Jakob

jentenavn: Anina, Saga, Elvida, Alida, Embla, Lyda, Andrea, Sofie, Athena, Amanda, Sienna og Lilly

:)

Jeg har tenkt masse på navn :) Liker veldig godt dobbelt navn!
Jente : Aina Isabell
Gutt : Emmet Nathaniel

Synes også at det er så fint med dobbeltnavn, men mannen vil absolutt ikke ha det. Jeg har bare ett navn, og har alltid ønsket at jeg hadde to navn:-P hehe

Jeg har akkurat fjernet mitt dobbeltnavn. Det var gitt som en symolsk gest (antar jeg) ettersom min bestemor het det. ..men det passet aldri meg og ingen har noen sinne kalt meg det. Så da jeg skulle gifte meg (og skifte etternavn) fjernet jeg like så greit mellomnavnet også.

Ellers:
Jente: Ella, Annika, Karin, Sophia / Sophie
Gutt: Linus, Oskar, ...

Vi har egentlig ikke kommet så langt der, men vi liker like navn. Eneste krav er at det går fint på både svensk og norsk. ..og gjerne engelsk. :)

Jeg har akkurat fjernet mitt dobbeltnavn. Det var gitt som en symolsk gest (antar jeg) ettersom min bestemor het det. ..men det passet aldri meg og ingen har noen sinne kalt meg det. Så da jeg skulle gifte meg (og skifte etternavn) fjernet jeg like så greit mellomnavnet også.

Ellers:
Jente: Ella, Annika, Karin, Sophia / Sophie
Gutt: Linus, Oskar, ...

Vi har egentlig ikke kommet så langt der, men vi liker like navn. Eneste krav er at det går fint på både svensk og norsk. ..og gjerne engelsk. :)

Mamma har også ett mellomnavn som hun ikke liker, og ikke passer sammen ned fornavnet, det ble også bare slengt på for bestemoren hennes hette det. Så derfor har hun bare ville gitt ett navn til sine barn, og jeg med bare ett navn har det motsatt, hehe :-)

Men vi er også blitt enige om bare ett navn, siden mannen ikke liker dobbeltnavn og synes det er unødvendig :-)

Back
Topp