Navnetråd

• Trådstarter Trådstarter Lykkeliten2019
  • Opprettet Opprettet
L

Lykkeliten2019

Guest
Sikkert mange som står fast på navn...Så sleng ut det dere har av gutt og jentenavn :)

Mali
Sunniva
Savannah
Emeline
Emily

Oskar/Oscar
Ailo
Casper
Gaute
Elias

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 februar 2015♡

Sarah
Mie
Helle
Hedda
Serine
Nelia

Kasper
Silas
Tobias
Milian
Odin

Eg e veldig glad i navnet Tobias, men vi har et "gammelt" vennepar av oss som har ein gutt på 6mnd no som heiter det.. Synst det e so vanskelig å sette ei grense på kem man skal ta hensyn til! Ka tenker dåke om det?

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Sarah
Mie
Helle
Hedda
Serine
Nelia

Kasper
Silas
Tobias
Milian
Odin

Eg e veldig glad i navnet Tobias, men vi har et "gammelt" vennepar av oss som har ein gutt på 6mnd no som heiter det.. Synst det e so vanskelig å sette ei grense på kem man skal ta hensyn til! Ka tenker dåke om det?

Min eldste heter Tobias. Nydelig navn! ;) Hvis dere ikke har så mye kontakt med dette venneparet synes jeg det er helt fair at dere velger Tobias. Her rundt oss får alle så mange barn for tiden at jeg føler alle navn er opptatt. Vi har må mulig landet på et navn nå selv om en gutt i et hus litt lenger borte heter det. Pytt pytt! Vil ikke la meg styre av det!

Sent from my iPhone using BV Forum

Sarah
Mie
Helle
Hedda
Serine
Nelia

Kasper
Silas
Tobias
Milian
Odin

Liker og godt tobias:)

♡Overgangen feb/mars♡

Julie
Madelen
Adele

Fredrik
Lexander
Jonas
Elias
Noah
Fillip

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Min eldste heter Tobias. Nydelig navn! ;) Hvis dere ikke har så mye kontakt med dette venneparet synes jeg det er helt fair at dere velger Tobias. Her rundt oss får alle så mange barn for tiden at jeg føler alle navn er opptatt. Vi har må mulig landet på et navn nå selv om en gutt i et hus litt lenger borte heter det. Pytt pytt! Vil ikke la meg styre av det!

Sent from my iPhone using BV Forum
Eg kan vel ikkje si at vi e so mykje sammen egentlig.. Men har ein veldig god tone når vi først e sammen :) dei har to barn og vi har slitt med å få barn, så det e nok ein av årsakene til at vi ikkje blei so "tett". No e jo vi flytta, men det e ikkje så langt. Vi har nok sett dei meir i løpet av sommaren en vi gjorde på dei tre åra vi var naboer..
Ein mulighet kan jo vere at vi spør dei om dei synst at det blir domt om vi tar samme navn :) vi får sjå! Det e så vanskelig med guttenavn synst eg.. Men det kan jo hende vi får jente og, då slipper vi det problemet :D Hehe!

Trygve
Johan
Johannes
Erik
Heine

Johanne
Eive
Elvira
Ingeborg

Dette er bare noen av navnene som har vært gjennom hodet ;) har en forkjærlighet for våre "gamle" norske navn, men det finnes ett og annet, annet navn jeg liket også ja :p jentungen heter Solveig, så er litt der at navnet til nr.2 skal klinge godt sammen med det :)

Jeg har blitt så glad i guttenavnet Leon. Vet ikke om vi får jente eller gutt, men jeg har sånn følelse på gutt :)

Sent from my iPad using BV Forum

Mie, Ingrid og Eline. Mathias og Oskar. Synes det er lettere å finne jentenavn enn guttenavn. Har på følelsen av at det blir jente, mens mannen min tror det blir gutt :) Håper vi får vite det på oul :)

Vår gutt på 3 år heter Emil Andrè :)

Andre guttenavn jeg syns er fine:

Ailo
Aaron
Lucas
Sebastian

Vi får jente denne gangen, og jeg og sambo er helt uenige om navn, så denne gangen blir det nok litt vanskeligere å finne navn ja :P Men de jentenavnene jeg har tenkt på er:

Adele
Mille
Ella
Isabelle
Michelle

Back
Topp