Navnetråd

Liker
* Ailo
* Aron
* Storm
* Gaute
* Loke

Evt kombinasjoner som Storm Aron :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Er så utrulig mykje fine navn :) kjempe kjekt å lese alle forslaga som dere kommer med! eg er der at eg har lyst på eit litt spesielt men kort navn. Er eit eg liker kjempegodt men kjenner noken som heiter nesten det samme og er så vansklig å gi slipp på det navnet, når vi ikkje har så mykje kontakt med han men litt for mykje til at eg føler det blir rett med to så like navn.. Dette er jammen vanskelig! :P men lillegutt skal til slutt få eit supert navn :D

Her har vi samme problemet, folk er så ubetenksomme på tilbakemeldingene sine. Som jeg sa til mine, så er det vår tur å bestemme navn nå, dere har fått deres barn og valgt de navnene dere synes var fine. Nå er det vår tur, og dere skal ikke blande dere eller forvente at dere skal være med å bestemme navnet på barnebarnet/oldebarnet. Det er respektløst og ufint å komme med negative komentarer, om de liker navnet eller ikke har absolutt ingen ting å si. Det er ikke deres valg! Så her blir navnet holdt hemmelig til hun kommer ut, har jeg og samboeren min bestemt oss for.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Katrine, Tuva og Eileen ligger langt oppe på listen her da :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp