Hei, jeg er nysgjerrig på hvilke navn dere vurderer eller kanskje dere har bestemt dere?
Her er vi enige om at Mia og William er favoritter foreløpig
Her er vi enige om at Mia og William er favoritter foreløpig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi venter en jente, men har ikke bestemt navn enda. Lurer litt på MiaHar hatt Sara klart som jentenavn på de to første, men det ble jo gutter
Nå er Sara "brukt litt opp" for vår del, da noen naboer som også er i slekt med mannen min, valgte det til datteren sin. Synd, for jeg liker det navnet kjempegodt
På gutt hadde jeg Ivar langt oppe på lista. Det er jo et gammelt og "traust" navn, men jeg liker det
Sånn generelt liker jeg litt korte og tradisjonelle navn, og det gjør mannen min også, så her blir det ikke noe nymotens/utenlandsk navn
Sent from my iPhone using BV Forum
Her sier vi ingen ting før barnet er født da familien bestandig skal komme med noe "bedre". Fryktelig sårende for meg. Da jeg gikk med min datter foreslo vi ett guttenavn før vi viste kjønn.. Det ble ikke godt mottatt.. og nå nær vi venter vårt andre barn som blir en gutt fikk jeg høre fra moren min "dere tuller vell, det er jo ikke noe fint navn!"
Twnk og si det!
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Her kan det komme både en to kommentarer om navnet er "rart". Sa til svigers at jeg ikke orket det og fikk høre at det måtte jeg bare regne med. De fikk masse sånt med sine. Så da får det være hemmelig daVi har valgt å fortelle det til folk, men så har vi fornuftige familiemedlemmer som skjønner at vi kanskje har annen smak en dem. De hadde kanskje sagt noe hvis de synes navnet var veldig rart eller stygt, men de hadde hatt vett til å ikke "slakte" navnet.
Sent from my iPhone using BV Forum