Navnetoppen 2016!

Tigerlilje

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2017
Oktoberlykke2020❤
Topplisten for 2016 er ute nå :D Kanskje det er noen andre som også har ventet i spenning på den?

• Dere som har bestemt navn, er navnet på listen?
  • Påvirker disse listene hvilket/hvilke navn dere velger?

Selv er to av navnene vi vurderer langt nede på topp 50 lista og det plager meg faktisk litt:rolleyes: Kanskje fordi jeg selv aldri har delt navn med andre på min alder. Tror dog ikke at det kommer til å endre det endelige valget vårt.

HER er linken til de forskjellige listene :)

Det navnet som mannen min kom med her om dagen, og som jeg også liker.. Er et sånt topp10 navn..
Så da er det i såfall å svelge noen kameler, gitt..

Begge navnene er på den lista:shifty: Jeg er så motstander av å ha topp 10-navn, vil helst være i andre enden av skalaen:angelic:

Men kjæresten har bare falt for det... Kan nok hende vi beholder det første, og så får jeg finne noe litt mer uvanlig som navn nr 2:)

Det er jo herlig at de kommende pappaene engasjerer seg i navnevalget da :D

Ja, navnet er på lista.. blir ikke å endre navnet på grunn av det.

Vårt navn (har ikke bestemt oss enda,men heller ikke kommet opp med andre alternativer) står verken på topp 20 eller topp 50 lista. Var egentlig litt skeptisk til navnet i starten, men nå har jeg tenkt navnet i flere mnd, vendt meg til det og nå kan jeg plutselig ikke se for meg at han skal hete noe annet. Rart.. Og jeg som ikke engang likte det spes godt.

Jeg kunne ikke tenkt meg et navn på topp 10/20/50 lista :) Liker at man ikke må supplere med etternavn i klassen/bhg for å vite hvem det er snakk om. :)

Jeg unngår navn som er populære, så da er selvfølgelig ikke navnet til vår lille der :)

Navnet vi har valgt er det kun litt over 200 i Norge som heter :)

Prøver å unngå topp 20.
Synes det blir så kjedelig å kalle ungen det samme som alle andre...

Jada, et par av navnene vi har på lista vår, er på topplista. Men det jeg kanskje liker best akkurat nå, er ikke det. Kunne dog ikke brydd meg mindre.. [emoji14] Vi velger det navnet vi synes er finest uansett om det er på ei liste eller ei :)

Navnet vi skal ha denne gangen ligger ikke på topp 10. Sist gjorde det det, men siden det var oppkalling brydde vi oss ikke nevneverdig om det :)

Hvis vi hadde fått ei jente hadde det vært blant topp 50. Regner med det klatrer oppover de neste årene, så hvis vi får jente neste gang får hun nok et populært navn. Men det navnet har jeg ALLTID elsket, så det spiller ingen rolle :-p

Navnet på guttungen i magen er ikke på noen av topplistene :-)

Back
Topp