Navnetatoveringer?

Frøkenfriken

Forelsket i forumet
Vil dere vise meg navnetatoveringene deres?

Trenger inspirasjooon! emoticon

Har vist den her før da.. men her er den jeg har på innsiden av håndleddet

Undersiden av venstre armen min :)

Jeg skal ha navnene til mine ettellerannetstedpåkroppensomikkeerbestemtenda (siden jeg har tre tattiser fra før så må jeg finne den rette plassen) og så skal jeg ha de på keltisk.
Må bare finne de rette først :) Så henger meg på her inne tilfelle det dukker opp noe god inspirasjon :) 

Siden mine tatoveringer er ufattelig lett gjenkjennelige, vil jeg ikke legge ut bilde, desverre..:)

Men, jeg har en halvferdig chestpiece som består av tre stk. Skal få "bundet de sammen" med bakgrunnspynt, og legge til "vimpler" med navn. Over hjertet skal det stå etternavnet til gubben og jentungen, og på andre siden skal fornavnet til jentungen være. Plassen i midten blir reservert for neste unge. Får vi flere barn, får jeg gjøre noe lurt;)

Skal også, når barn(a) blir eldre og kan skrive navnet sitt, få tatovert på legg/lår deres egen signatur. Gleder meg allerede! Venter bare på å bli helt ferdig med amming pga infeksjonsfarene. Og penger..

Drømmeren skrev:

En av de fineste jeg har sett!

Dårlig kvalitet på bildet da, er litt rød rundt da bildet er tatt samme dag som eg tok tattoen .. :)

Påskeharen skrev:

Drømmeren skrev:

En av de fineste jeg har sett!

Tusen takk for det

Back
Topp