Navnet til lillesøster.

sånja

Gift med forumet
Ser det var så mange som lurte.

Vi skal kunngjøre det ved dåpsfontenen denne gangen også, dåpen blir i løpet av november. Skal ta en telefon til Soknehuset i dag tenkte jeg.[;)] Jo før jo bedre!!

Men først må vi bestemme oss....[8D][8D] *Rote frem igjen navnetråden*[;)]

Det er en spennende måte dere gjør det på. [:)] Selv hadde jeg aldri klart å holde det for meg selv. [8D]

ORIGINAL: Lene1986

Det er en spennende måte dere gjør det på. [:)] Selv hadde jeg aldri klart å holde det for meg selv. [8D]

men utrolig gøy[:D]

ORIGINAL: Lene1986

Hehe.. Det er så verdt det når en ser alle de spente fjesene i kirka!!![;)]
Foreløbi har vi ingenting å holde for oss selv da..[8D]

Jeg vet hva navnet blir, og blir DRITSKUFFA hvis jeg tar feil[8D][8D][8D]

ORIGINAL: Vand

Sliter med å få mannen enig...[8D][;)] Men har et annet alternativ på lur også, men han er ikke helt enig der heller...[8D]
Han vil ha et navn som jeg ikke vil ha...

Vanskelig!!![>:]

ORIGINAL: sånja

Sliter med å få mannen enig...[8D][;)] Men har et annet alternativ på lur også, men han er ikke helt enig der heller...[8D]

Hun heter det navnet med tre bokstaver og to vokaler i[;)] Hun bare heter det, punktum...!!

Og så kan hun ha mannens navn til mellomnavn[8D]

ORIGINAL: sånja

Hun heter det navnet med tre bokstaver og to vokaler i[;)] Hun bare heter det, punktum...!!

Og så kan hun ha mannens navn til mellomnavn[8D]

Hehe.. Vi får se hva vi blir enige om!![:D]

Jeg sier ingenting[8D]

ORIGINAL: Buble

Jeg sier ingenting[8D]

[;)]

er det sånn island tradisjon?? Synes igrunn det hørtes så artig ut- alle er spent før dåpen liksom!!! Veit ikkje faddrene det heller?

ORIGINAL: Tovvar

er det sånn island tradisjon?? Synes igrunn det hørtes så artig ut- alle er spent før dåpen liksom!!! Veit ikkje faddrene det heller?

Det er vanlig på Island ja, men like vanlig som å si det med en gang da. Min mors- og farsfamilie har dette som tradisjon ihvertfall..[;)]
Bare jeg, mannen og presten som vet det på forhånd![;)]

Men vi må bestemme oss først da...[;)]

jeg tror,,det hun kommer å hete er,, Astrid, Ingrid eller Lotte[:D] bare for å si noen

ORIGINAL: Reinbue

dette vil jeg gjøre med neste barnet vårt!

Det kunne jeg også tenkt meg å få til, i tillegg til ikke å vite kjønn...
Men får se hvor lenge nysgjerrighet og ønske om å fortelle egne, fine hemmeligheter kan undertrykkes.
Jeg har mine tvil.

MEN - synes tradisjonen deres er fiiin i alle fall! Også såå spennende da [:D]
Lykke til med navnevalget [;)]

Back
Topp