Navnet Reodor?

Synes navnet er litt trått å uttale.

Det var vanskelig å få dreisen på muntlig, men det er jo likt Theodor, som er et navn jeg liker godt. Ikke noe jeg ville valgt med en gang, hadde nok trengt noen runder med det, men såklart, hadde det vært noe mannen ønsket veldig sterkt hadde jeg sikkert gått med på det for mannen sin del.

Jeg tror nok at han skal være ganske tøff i hodet for å bære det navnet altså. Jeg syns dere skal tenke på gutten som skal bære navnet og ikke hva dere syns er fint og kult. Han skal vokse opp, gå på skolen, få seg kjæreste og navnet er viktig!

Svigerfaren min skjemtes sånn over navnet sitt at han ikke fortalte det til svigermor før det var gått 2 mnd. Tenkte på ham når jeg leste innlegget.

Klarer ikke å tenke på noe annet enn Reodor Felgen i Flåklypa [emoji28]
Va med Teodor?

Jeg tror nok at han skal være ganske tøff i hodet for å bære det navnet altså. Jeg syns dere skal tenke på gutten som skal bære navnet og ikke hva dere syns er fint og kult. Han skal vokse opp, gå på skolen, få seg kjæreste og navnet er viktig!

Svigerfaren min skjemtes sånn over navnet sitt at han ikke fortalte det til svigermor før det var gått 2 mnd. Tenkte på ham når jeg leste innlegget.
oi.. Nå ble jeg nysgjerrig. Hva het han?

Tror Reodor er på vei oppover. Solan er jo det, og Ludvig har vært det lenge. Et Flåklypanavn er jo bare tøft. Norsk filmhistorie på sitt beste :)

Et navn er bare litt rart i starten fordi det er uvant. Jeg husker selv på barneskolen, f.eks... det var en gutt som hadde et navn mange ikke hadde hørt før. Det kom en kommentar første dagen, og det var det. Alle ble vant til navnet, og gutten var kjempekul og grei, så ikke noe mobbing på navn.

Back
Topp