Navnet på minsten

Her er det klart! Vært klart lenge<3

Sent from my iPhone using BV Forum

Jupps. Har følt at Det har vært litt viktig for storesøster slik at hun har det å forholde seg til. :-)

Langt i fra ....

Nei..jo..jentenavn kanskje. Men ikke guttenavn. Eller jeg har kommet med noen gode forslag, men sambo er ikke helt enig :/

Navnet har vært klart siden vi fikk vite det var gutt. Ingen tvil :-)

Ja, her er også navnet klart. Har vært det en stund nå. Og vi gleder oss SÅ til å dele det med familie og venner. Her hjemme kaller vi han by name, men ute er det kun lillebror for å ikke røpe noe. Synes det er litt kjekt å holde det for oss selv :)

Vi hadde lenge to navn vi likte veldig godt, men klarte å bestemme oss for ett av dem for et par uker siden. Storesøstera har allerede informert alle i bhg om hva lillesøster skal hete. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nja... :p eller vi hadde et navn vi skulle tenke på, så trodde mannen min at vi hadde bestemt oss for dette. Så han gikk rundt å fortalte navnet til alle :/
Så nå føler jeg at hun "må" hete det :p
Han syns også at vi bare skal ha det, jeg er litt i tvil, for meg står det mellom 2 navn...
Hva syns der? :)

Nei :/ Vanskelig denne gangen, vi noen alternativer da, så håper ho kler ett av de når ho kommer ut på mandag :D

Ja, her er navnet klart. Ungene har brukt det lenge, selv om det bare var et navn vi slengte ut. Nå kan det nesten ikke bli noe annet. :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har delegert den jobben til gubben. Jeg ruger, han døper. Og siste nytt fra den fronten er at det prosjekteres, men at den nye verdensborgeren må hilses på før det tas noen endelig avgjørelse.

Back
Topp