Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja, her er også navnet klart. Har vært det en stund nå. Og vi gleder oss SÅ til å dele det med familie og venner. Her hjemme kaller vi han by name, men ute er det kun lillebror for å ikke røpe noe. Synes det er litt kjekt å holde det for oss selv
Vi hadde lenge to navn vi likte veldig godt, men klarte å bestemme oss for ett av dem for et par uker siden. Storesøstera har allerede informert alle i bhg om hva lillesøster skal hete.
Nja... eller vi hadde et navn vi skulle tenke på, så trodde mannen min at vi hadde bestemt oss for dette. Så han gikk rundt å fortalte navnet til alle :/
Så nå føler jeg at hun "må" hete det
Han syns også at vi bare skal ha det, jeg er litt i tvil, for meg står det mellom 2 navn...
Hva syns der?
Har delegert den jobben til gubben. Jeg ruger, han døper. Og siste nytt fra den fronten er at det prosjekteres, men at den nye verdensborgeren må hilses på før det tas noen endelig avgjørelse.