Navnet på minsten

Neei :/ Aner ikke hva han lillingen skal hete..

Sent from my iPhone using BV Forum

Nope....nesten da men, vi har to alternativ men får ikke bestemt oss....:-P hjelper kanskje når vi får se henne:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Er ganske sikker på at vi har navnet klart, men man vet jo aldri hva vi tenker når vi ser knøttet!

Tror jammen meg at stripelsene her i huset har blitt enige om noe :p Ikke uten kompromiss selvsagt og med forbehold om at det kler lillegutt :)

Ikke i det hele tatt:/ for vet ikke om det er jente eller gutt, så tror ikke vi tar stilling til det før etter minsten er født:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Navnet er klart, og har vært det de siste to mnd. Gutta bruker navnet når de snakker om babyen, og har igjennom det fått en tilknyting til ho allerede!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Vi har navnet klart, og det brukes til daglig av venner og familie allerede.:greet015

Vi aner ikke..... Vi har noen navn klare, men ingen sikre. Blir vel til at vi bestemmer oss etter at lille tuppa har kommet. :-)

Har navnet klart! Det har vært klart siden vi fikk vite at det var en gutt! Gleder meg til å fortelle det til venner og familie når han er født

VI har brukt et navn hele familien (to voksne og to barn) i et par mnd nå. Problemet er at jeg har funnet og forelsket meg hodestups i et annet navn, så nå står vi mellom to fine navn...

Jada- vi bruker navnet hennes hele tiden. Agnes skal hun hete. Har ett guttenavn klart om hun skulle være en han!!

Har noen forslag. Men ikke bestemt oss.. Alle rundt oss er mer opptatt av det navnet enn oss:p tar det når ho kommer :p

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

ja vi har nok bestemt oss for Elian..Vi har "snakket" med Elian i magen lenge nå,så da blir det nok sånn..

Back
Topp