Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er fra Bergen så tenkte umiddelbart at jeg håper dere ikke heter Horn til etternavn
For de som ikke er lokalkjent har vi et fjell som heter Lyderhorn
Ellers synes jeg faktisk at ‘Lyder’ var litt kult!
Haha, det heter vi heldigvis ikke!Kult at du liker det, jeg prøver å overtale samboeren min, da jeg både syns det er fint, sjeldent og jeg har en nostalgisk tilknytning til det
Men han er redd folk syns det er rart, særlig på Østlandet (vi er fra Rogaland)
![]()
Får håpe dere blir enige!evt. Lage en poll her inne med ja/nei så kan du vise han hvor mange prosent her inne som liker det? Haha
No stress, jeg setter pris på ærligheten!Siden du spør så får jeg være ærlig. Liker det ikke, syns dessverre ikke det klinger noe pent i det hele tatt. Folk pleier som regel ikke si noe om de ikke liker navnet, så sikkert bedre å lage en poll![]()
Det er et navn ja, men er bare litt over 200 som heter det i Norge. Du har for eksempel den kjente dikteren Lyder SagenHoldt på å si, er det et navn som finnes? Har aldri hørt det
Hadde ikke brukt det selv, men hadde ikke reagert. Har hørt rarere navn (jobber i butikk med nettbutikk - ja! Ser mye uvanlig)
Det er et navn ja, men er bare litt over 200 som heter det i Norge. Du har for eksempel den kjente dikteren Lyder Sagen
Hehe, ja, da kan jeg tenke meg du får se mye forskjellig!
Det er et navn ja, men er bare litt over 200 som heter det i Norge. Du har for eksempel den kjente dikteren Lyder Sagen
Hehe, ja, da kan jeg tenke meg du får se mye forskjellig!
Det er helt greit å være uenig, men jeg har lov til å komme med mine meninger også når man tross alt blir spurt. Jeg går ikke og trykker «uenig» på alle poster som mener noe annet enn meg. Og slik korrigering av andres innlegg tror jeg bare medfølger at folk ikke tør/orker å si meningene sine.Min fars onkel het Lyder, så er et gammelt navn. Det fortjener å komme litt frem i lyset nå![]()