Navnet Luca/Luka?

Sara_v

Elsker forumet
MayDay2021
Tenker dere gutt eller jente?

Ser mange foreslår det som guttenavn... jeg ville helt klart tenkt at det da skulle være «s» til slutt, og liker Luca/Luka kjempegodt som jentenavn.

Jeg kjenner en gutt som heter det, så nå har det blitt et guttenavn for meg, men ser det egentlig som jentenavn. Synes ikke det er like fint med K

Guttenavn all the way hos meg.

Jeg tenker kun gutt. Synes ikke det er noe feminint over det.

Jeg kjenner en gutt som heter det, så nå har det blitt et guttenavn for meg, men ser det egentlig som jentenavn. Synes ikke det er like fint med K
Samme her:) Og når man kjenner en gutt som heter det, da blir det liksom et guttenavn for meg.

Nydelig! Kjenner en gutt med det navnet, men kan og være jentenavn[emoji173]️

5CE41585-10AF-4969-A5E2-BFB19E704B76.jpeg 3F3C24A1-A2CF-494C-965D-6BB278959FD2.jpeg Går vel ikke an å krangle på statestikken :)
Jeg synes det er sååå fint til en jente, men blir litt betenkt når det er så mange flere menn som heter det.

Neei, Luka faller ikke helt i smak hos meg. Jeg elsker navnet Lukas, da :)

Jeg elsker navnet luka, og har det på listen over guttenavn her, men det ble slaktet av samboeren. Klarer ikke å se det for meg på jente. De jeg vet om er gutter. Lukas synes jeg av en eller annen grunn at er et helt annet navn og liker det ikke. Navn er noe personlig og alle vil ha sine meninger.

Back
Topp