Navnet Linus....

katten min heter det.. omplasseruingskatt da.. men for meg er det for søtt for et menneske

og katten min er en frøken[8|]

Meeeeen, smaken er jo som baken da, heldigvis [:)]

gikk på babysang med ei som hadde en gutt med det navnet som var et par uker eldre en jenta mi. syns det er et fint navn, men tenkte litt linus&lotta i begynnelsen. [:)]

ORIGINAL: Labambie

Jeg liker det ikke. Og jeg har problemer med å se for meg en voksen, sterk og mandig Linus.

Ja, det er akkurat det.

Ser liksom ikke for meg en mann i 50 årene rekke fram hånda og si; Hei, jeg heter Linus.

Men klart, navnet vokser jo med ungen.

Jeg har en Linus.
Han er en bestemt og sterk liten herremann.
Ingen her assosierer Linus med Linus i svingen. Min er forresten "oppkalt" etter Linus Thorvalds.

ORIGINAL: Candykikk

Synes Linus er et kjempefint navn ! 

Synes Linus er veldig fint, på barn.. Klarer lissom ikke se for meg en voksen mann som heter Linus[8|]

Syns det er et søtt navn, men kunne ikke brukt det selv.
Og så har jeg litt vansker med å se for meg en voksen mann som heter Linus. Navnet er liksom "nytt", så det er jo bare smågutter som heter det, syns jeg. [8D]

Jeg syns Linus er verdens fineste guttenavn 

er faktisk redd for at viss babyen i magen er en gutt så klarer vi ikke finne et navn som er like fint[&:]

Linus er litt for spesielt for min smak, og nerd som jeg er tenker jeg data med eeeeeen gang [8D]

men at andre heter det "gjør" meg ingen verdens ting. søtt navn på sin måte [:)]

Før jeg hadde hørt navnet i bruk tenkte jeg bare på Linux. Senere ble jeg kjent med en gutt med navnet Linus, og jeg synes det er kjempefint!

Hadde jeg lagt ut navnet på jenta mi her inne så dere skulle sagt meningene deres om det, er jeg sikker på at over halvparten hadde syntes det var stygt... Folk assosierer så mye forskjellig med navn.
Velg det du/dere liker og drit i hva andre sier[:)]

ORIGINAL: Emmeline

Syns det er fint jeg, og et navn jeg kunne gitt mitt barn.

ORIGINAL: trusa

ORIGINAL: Nutteputta

Jeg har en Linus.
Han er en bestemt og sterk liten herremann.
Ingen her assosierer Linus med Linus i svingen. Min er forresten "oppkalt" etter Linus Thorvalds.

Hehe. Nerd! [:D][:D]
Var faktisk det første jeg fikk spørsmål om da vi fortalte navnet. "Er han oppkalt etter Linus Thorvalds?". [8D]

Pappan som var/er datanerd. [8D]

jeg har en Linus[:D] elsker det navnet[:D][:D]  alle navn kan bli mobbe navn hvis det er det du tenker på.
jeg elsker litt spesielle navn og har ingen problemer med og se en voksen mann hete linus[:D]

men om du liker typisk norske navn så er jo det også smaken er som baken som mange i denne tråden sier[8D] 

men alle navn er fine på sin måte[:D]

liker navnet. syntes det er kjempe fint.

jeg har en linus og synes selvfølgelig det er et fint navn.[:)]

navnet blir jo en del av barnets personlighet...såklart min linus passer til å hete linus når han blir voksen også! [:)] 

ORIGINAL: Oppdrag Nemo

ORIGINAL: MammantilMie

Jeg hadde valgt ganske mange navn før Linus... [8|]

Back
Topp