Navnet Linus....

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Hva syns du om det?

Jeg har falt veldig for det navnet, men gubben er ikke helt enig for å si det sånn..

LYYYSER det Linus i Svingen av det, og tror DU en Linus kommer til å bli mobbet for navnet?

Liker det ikke. Tenker linsesuppe, og det høres ikke godt ut. [8|]

Jeg synes det er driiiiitfint og vil gjerne bruke det på en fremtidig sønn!

Linus Emilian er førstevalget, men dessverre kan vi ikke bruke Emilian.. Så jeg drømmer om en Linus August!

Digger linus jeg.
Ble jo kjent med navnet fra Jul i svingen.
Men har jo blitt veldig pop navn i disse dager[:)]

Er ikke en personlig favoritt, men tror ikke det er noe mobbenavn!!
Vet om flere barn som heter det..

Jeg synes det er fint, og det er ett av de jeg selv har tenkt på, selv om jeg fort tenker "Linus i Svingen". Uansett - det er mange navn, og mange ulike meninger om dem. Er ikke det viktigste at du liker det selv?

ORIGINAL: Tao

Må legge til at jeg får litt sveklingassosiasjoner. Litt sånn tynn og forsiktig gutt. Samme med Timian og Asle. Men synes seff ikke at man skal la noen dumme jenter på BV hindre en i å bruke navn man liker selv. Til lags åt alle kan ingen gjera [;)]

Gubben og jeg satt akkurat å snakket om det.
Fordi hans pappa het linAs,men han vil ikke bruke det,men kunne godt tenkes seg Linus om vi fikk en gutt.

Såååå,jeg vil vel si vi liker det,hehe [:D]

ORIGINAL: Roxanne

ORIGINAL: Tao

Må legge til at jeg får litt sveklingassosiasjoner. Litt sånn tynn og forsiktig gutt. Samme med Timian og Asle. Men synes seff ikke at man skal la noen dumme jenter på BV hindre en i å bruke navn man liker selv. Til lags åt alle kan ingen gjera [;)]

Er jo sant.. Folk heter jo faktisk Per og Pål, så [8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Fordi hans pappa het linAs,men han vil ikke bruke det,men kunne godt tenkes seg Linus om vi fikk en gutt.

Linas? Kult...
ALDRI hørt før..
ELSKER spesielle navn!! [:)]

ORIGINAL: KrepsenErGravid

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Linas? Kult...
ALDRI hørt før..
ELSKER spesielle navn!! [:)]
Ja,jeg syns navnet er rå fint,men gubben ville ikke bruke det,heller ha noe osm var tilnærmet likt,så vi får se,hehe.[:)]

ORIGINAL: MammantilMie

Jeg hadde valgt ganske mange navn før Linus... [8|]

Signerer. Synes ikke det er noe fint.

ORIGINAL: MammantilMie

Jeg hadde valgt ganske mange navn før Linus... [8|]

Synes Linus er et kjempefint navn ! 

må si jeg liker ikke det navnet...og det kun på grunn av den serien...har aldri likt den og synes den er like tragisk som alt annet barnetv som blir laget nå...

Synes det er et flott navn, men ikke noe vi ville valgt[:)]
(Og man kan bli mobbet for alle navn...)

ORIGINAL: Candykikk

Synes Linus er et kjempefint navn ! 

Synes jeg også[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Linus er da helt vanlig.[:)]

Aldri hørt om Linus i svingen.[&:]

Jeg liker det ikke. Og jeg har problemer med å se for meg en voksen, sterk og mandig Linus.

ORIGINAL: Labambie

Jeg liker det ikke. Og jeg har problemer med å se for meg en voksen, sterk og mandig Linus.

Signerer, synes det er et svakt/feminint navn på en måte.. Og etter at en homo i Sverige ved navn Linus prøvde seg på mannen min så har jeg litt homoassosiasjoner.. hehe..

Back
Topp