Navnet klart?

Snooki

Bosatt på Babyverden
Januarskatter 2015
Mange sier at de har navn klart :)
vil dere dele dem?

Har null peil på jentenavn, syns det er så vanskelig, men tror at hvis det blir gutt så blir navnet Axel :)

♡ Termin 16.januar ♡
☆Vi venter nummer 3☆

Hvis det blir jente så blir hun oppkalt etter min mor som het Karin. Synes det er et fint navn, tror det er få barn som får det navnet i dag :) blir det gutt så kanskje Einar, etter samboerens far.

Har guttenavn, men jentenavn står eg fast på!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Tenker det blir nathaniel eller emily :)

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 venter sistemann 06.01.2015 <3

Her blir det Pernille Justine om jente etter min bestemor og oldemor som betydde utrolig mye for meg :) gutt usikker tenkt på Embret

Termin 13 januar❤️❤️

Tenkt pp Timian :-D Ellers Thea eller Thelma om jente ;-)

Jente2007♥
Gutt2010 ♥

Termin 4.januar ❤

For min del har jeg jentenavn klart, mangler bare å overtale samboer på at han liker det like mye som jeg ;)

Har ikke kommet så langt jeg. Tar stilling til det litt senere, når ting er litt sikrere. Har ett guttenavn, men mannen er uenig :p

Ingenting klart denne gangen, forrige gang var navnet klart før jeg var gravid, han ble oppkalt etter min samboers farfar :-) så det blir noe som passer til navnet hans i alle fall, med andre ord noe enkelt, kort, norskt og ikke "motenavn" :-)

Termin 9.jan ❤️

Jeg vet hva jeg vil ha, men har ikke snakka om det enda :)
Blir det gutt, vil jeg ha Mathias, blir det jente vil jeg ha Mathilde <3
Håper på tvillinger, en av hver ;P hæhæ!

Vi har noen forslag klare, men vi er ikke like klare på det nå som sist :P

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Guttenavne bestemte vi for 1 år siden. Casper, men jeg vil ha dobbeltnavn, så usikker på det siste.
Jente tenker jeg, Helle, Isabelle, Elvira, Thea, Melissa, Linnea, med andre ord ikke bestemt jentenavn enda :p

Januarspire 2015 ❤️

Back
Topp