Navnet Julius

Her kommer Julius som alle vil se
Han svinger seg i toppen av et tre
Du hører ham og vet han er på veeeei
Å Julius vi venter på deg! [:D]

Jo, det er egentlig et helt greit navn, og barna våre har antakelig ikke like god kjennskap til ape-Julius som vi har. [8D]

ORIGINAL: BlessItBe

Jeg liker ikke det navnet...
Passer ikke på en voksen mann..

ORIGINAL: Mamalou

Æsj, så kjedelig[&o] Var vanlig at folk het det før, men vil jo heller ikke at folk skal synes synd på en gutt med apenavn...

jeg tenker på cæsaren Julius når jeg hører navnet. men hvis du ikke vil ha det navnet grunnet apen kan du jo kalle gutten Aurelius. også en stor og god Cæsar[:)]

beklager, men jeg ser bare for meg den sjimpansen jrg altså., Han var sjønn som lite da......[8D]

jeg synes julius er kjempefint!![:)][:)]

ORIGINAL: Lissyjane

Synes ikke det er noe pent å kalle ungen sin det. Vi tro at de barnet vil bli mobbet også.

hvorfor det?

det er vel helst vår generasjon som har vokst opp med apekatten julius.

ORIGINAL: brownie*

vet om en som heter det og hver gang jeg ser han popper "her kommer julius som alle kan se..." sangen i hodet mitt...[8D] Så tenker på apen når jeg hører det navnet

he he... vi har gjort om den sangen til gutten vår, Julian[:D]

hadde ei venninne som ville kalle sønnen sin det[&:]
jeg syntes ikke noe om det[:D]

ikke et navn jeg syntes er fint på mennesker. heller på dyr[:D]

ORIGINAL: Juliejr

Tenkte på apen med en gang jeg så tråden din.

Ha ha. Samm her [:D]

Det er egentlig et flott navn, men har blitt ødelagt for min generasjon på grunn av den hersens sjimpansen. Jeg tror nok at det er et navn som kommer til å få sin renessanse når våre barn igjen skal stifte familie, siden de ikke vil ha samme forhold til det.

Det er i grunnen litt tankeløst at man velger å bruke alminnelige gutte- og jentenavn på sterkt profilerte dyr, for det kan ikke ha vært noe ålreit for barn som allerede het Julius da den TV-serien kom.

Back
Topp