Navnet Damian og Charlotte

SiljeFrua

Betatt av forumet
Guttenavnet Damian har sneket seg med på guttelista (Deimien). Og Charlotte på jente lista.
Hva syns dere om disse navnene?
 
Veldig flotte navn :) damien har blirt veldig populært i det siste :) vet om mange som har det på lista :)
 
Liker charlotte. Syns damian høres merkelig ut på norsk. Men er jo ikke jeg som skal like det. :p
 
Synes Charlotte er litt oppbrukt og "vanlig", kanskje fordi jeg kjenner veeeldig mange som heter det. Damien må jeg nok ha litt mer tid på å venne meg til :)
 
Charlotte er fint det.
Damian ble sært for meg.
 
Charlotte er fint det - og ikke veldig uvanlig.
Damien het hunden vår ;) så det er ikke menneskenavn i mine ører ;)
 
Charlotte, nydelig navn. Damien, hm, fint navn, men blir kanskje litt for sært i Norge? Men ikke sikkert heller, alle navn blir en vane.
 
Har alltid likt damian jeg :p Meen så kommer jeg bare på han lille gutten i den filmen der djevelen tar over kroppen hans ;)
 
Damian Løken
Damian Ødegård
Damian johansen
Damian Ødegård-Rakvåg

Spørs litt hvilket etternan man har også
 
Enig med deg. Dessuten forbinder jeg Damian med noe ondt. Alt for mye tv på meg tror jeg ^^
Jeg syns Damian høres fint ut,men har den samme assosiasjonen som deg til ondskap og vil dermed ikke bruke det om jeg har gutt i magen.
 
damian kunne jeg aldri valgt..."gi meg daim'en!"
 
Eeeeeelsker Damian og Damien ♡♡♡♡♡♡ Nydelig navn, som vi selv har hatt på lista lenge!!!
Charlotte blir for vanlig for meg :p
 
Damian er ukjent og litt uvant for meg:)
Heter selv Charlotte, og liker navnet godt:p
 
Charlotte er fint.
Damian - for sært og internasjonalt etter MIN smak. Men det er ikke jeg som skal gi barnet deres navn. Og de fleste navn venner en seg til.
 
Back
Topp