Navnet blir tatt av noen andre!

Håpefull2015

Flørter med forumet
I dag fortalte jeg om den store nyheten til en vennine.. Hun har termin 10 uker før meg og hun får en gutt.. Jeg spurde om hun hadde tenkt på noe navn.. Ja, hun og samboeren skal ha det navnet JEG har snakket om siden vi fikk en jente for 3år siden!! Jeg sa at jeg ble skikkelig sint hvis hun valgte det og vi får en gutt! Hun sa bare jaja den som føder først vinner navnet!!! Jeg er så sint! Kommer til å velge det navnet uansett hvis d blir en gutt!!! Puhhh måtte bare få det ut!! Er så sint!!!

Oi, er dette en venninne :o? Å hun viste du ville ha navnet? Hadde blitt skuffet jeg også!

Sorry meg men hu høres ikke yt som en spesielt god venninne. Utrolig dprlug gjort å være sånn.

Skjønner kjempegodt at du er sint, og kanskje lei deg også. Er det noen mulighet for at du kan snakke ordentlig med henne da? Ungen er jo langt ifra ute ennå, så kanskje hun ombestemmer seg om hun ser hvor mye du ønsker navnet når du tross alt har sagt at du ville ha det så lenge. Ble litt nysgjerrig på navnet jeg nå :P hihi

Jeg fortalte venninna mi navnet jeg ville ha om det var jente, og da så jeg at hun ble litt satt ut et sekund og sa at hun ville ha det navnet den dagen hun evt får en jente for å oppkalle etter bestemoren. Jeg ble jo litt lei meg siden jeg har tenkt mye på det navnet etter jeg ble gravid, men for meg var det en selvfølge at hun skal få ha det navnet ❤️

Huff vanskelig det der. Men synes hun sa det på en dum måte :( Det er jo ikke førstemann til mølla synes jeg. Hadde aldri i verden valgt ett navn venninna mi hadde snakket om :P
Ta det likevel synes jeg, så får det bli som det blir. Hvis folk spør om du hermer etter henne så fortell sannheten! Håper det ordner seg for deg ;)

Merkelig svar fra venninna di, og at hun tar det navnet hun vet du ønsker.
Hadde fint tatt navnet allikevel :)

Ene venninnen min har snakket om et jentenavn i mange år, og dette kunne jeg aldri valgt! Selvom jeg vet at det mest sannsynlig er leeeenge til hun får barn... Syns det var litt smålig av venninnen din ja:(

Hvis det viser seg på ultralyd at det er en gutt og hun fremdeles skal ha det navnet, får jeg snakke med henne. Men er så utrolig lei meg, hun og samboeren er ikke fra Norge en gang! De har også et barn fra før med utenlandsk navn så skjønner ingenting! Jeg vil ikke si navnet siden man vet aldri hvem som titter her, men det er et norsk vanlig gammelt navn... Men uansett så blir det det navnet vi velger siden den betyr så masse for oss begge..

Jeg har tatt en ryddings i vennelista mi nå.. Orker ikke falske venner som kun tenker på seg selv.. :) men det er meg da :)

Nei, det var rett og slett råttent gjort! Skjønner godt du reagerer!

Dårlig gjort. Hadde brukt navnet uansett, hvis jeg var deg.

Skjønner frustrasjonen din. Opplevde det samme selv, heldigvis fikk venninna mi jente istede for gutt. Jeg hadde bare tatt det!!!!!!

Herregud :( jeg hadde brukt navnet uansett. Om så nabobarnet hadde fått det samme :p så sta er jeg. Eneste som hadde fått meg til å revurdere er om barna blir søskenbarn :) da er det upraktisk ;)

hadde blitt kjempesur om en av mine venninner hadde tatt navnet jeg har nevnt flere ganger, så jeg skjønner godt frustrasjonen din! :/ håper dere finner en løsning, synd om vennskap skal gå tapt pga navn.

Back
Topp