Navnet Alvin

Vet om flere som heter det, og de blir hvertfall ikke mobbet for det :)

jeg vet om flere som heter det. ikke mitt favoritt navn men det er ikke det verste jeg kan komme på heller.
litt som spyro tenker jeg automatisk på Alvin i Alvin og gjengen.. kanskje derfor jeg ikke klarer å bli helt fortrolig med det.

Det er derfor jeg også ikke helt blir fortrolig med navnet. Men liker det veldig godt :)

Syns det er et fint navn :) Tror det kommer til å være flere som får det navnet de neste årene....

Det er derfor jeg også ikke helt blir fortrolig med navnet. Men liker det veldig godt :)

Minste jenta vår er "oppkalt" etter ei fæl kjerring på Paradise Hotel. :p Jeg forbinder ho ikke med ho kjerringa fordet, og det kommer nok ikke du til å gjøre heller. Jeg likte navnet alt for godt til å gi slipp på det selv om jeg tenkte på henne når jeg hørte navnet. Så er heller det du må prøve å tenke på, om du liker navnet godt nok. :)

Liker! Syns det er kjempesøtt!

Jeg har ingen gutter, men hadde jeg hatt det så hadde Alvin garantert vært under vurdering! Jeg har en jente som heter Alva da, så kanskje derfor jeg liker det så godt :D Ser ikke for meg at Alvin blir ett mobbenavn. Slike navn blir mere populære nå, så innen barna er så gamle at dem mobber pga navn så trur jeg ikke det navnet er uvanlig lengere.
Så nydelig navn jenta di har!

Syns det er et søtt navn :)

Som noen nevner her, så vil vel de som er "mobbere" finne noe uansett navn eller ikke, så ville ikke tenkt på det iforhold til navnevalget ;)

Jeg kjenner ingen som heter det, men i dag er det jo så mange forskjellige navn at jeg synes ikke det skiller seg noe negativt ut!

Takk for mange svar :) Dere har nok rett i det med mobbing. Vi får vurdere om navnet etterhvert ;)

Tenker automatisk Alvin and the chipmunks jeg da :) Men det er jo ett søtt navn da :) Kjenner ingen som heter det da :)

Samme her, men liker samtidig navnet veldig godt. :)

Ikke helt min smak, men man er jo forskjellige når det gjelder hvilket navn man liker :) Jeg syns dere skal følge hjertet og velge navnet om det er det dere vil ha :)

Back
Topp