Navnet Alvin

Havbris

Elsker forumet
♡Julekulene 2021♡
Er det noen som har gutter som heter Alvin ?
Hva synes dere evt om det navnet ?
Jeg liker det, men redd det blir lett ett mobbenavn...

Kjenner en Alvin på 2,5 år:D
Liker navnet kjempe godt, jeg!

Kjenner noen jeg også:D kjempefint navn det:) idag er det så mye nye og anerledes navn at jeg tror det skal mer til for at noen av våre barn blir mobbet:p

Elsker navnet! Min gutt heter Melvin, så gjerne derfor ;) av erfaring vet jeg at hvis noen har lyst å mobbe noen så finner de alltid noe å mobbe dem for. Om det ikke er navnet så er det nesen, skoene, håret osv.

Elsker navnet! Min gutt heter Melvin, så gjerne derfor ;) av erfaring vet jeg at hvis noen har lyst å mobbe noen så finner de alltid noe å mobbe dem for. Om det ikke er navnet så er det nesen, skoene, håret osv.
Såå sant!;)

Jeg er så vant til det fordi min snart 50 år gamle bror heter det som ett av hans tre fornavn.

Ikke min smak, men jeg ser ikke hvorfor det skulle være et mobbenavn?

Tenker automatisk Alvin and the chipmunks jeg da :) Men det er jo ett søtt navn da :) Kjenner ingen som heter det da :)

Så artig! Vår gutt heter også det! Kjenner ingen andre som har det navnet :)

jeg vet om flere som heter det. ikke mitt favoritt navn men det er ikke det verste jeg kan komme på heller.
litt som spyro tenker jeg automatisk på Alvin i Alvin og gjengen.. kanskje derfor jeg ikke klarer å bli helt fortrolig med det.

Så artig! Vår gutt heter også det! Kjenner ingen andre som har det navnet :)
Så koselig :) er et kjempe kult navn synes jeg :D jeg vet om en fra før som heter det. Føler ikke det er et uvanlig navn sånn sett, ikke så mange som heter det men likevel, jm på fødestuen hadde aldri hørt navnet før :p det synes jeg var rart!

Jeg har ingen gutter, men hadde jeg hatt det så hadde Alvin garantert vært under vurdering! Jeg har en jente som heter Alva da, så kanskje derfor jeg liker det så godt :D Ser ikke for meg at Alvin blir ett mobbenavn. Slike navn blir mere populære nå, så innen barna er så gamle at dem mobber pga navn så trur jeg ikke det navnet er uvanlig lengere.

Så koselig :) er et kjempe kult navn synes jeg :D jeg vet om en fra før som heter det. Føler ikke det er et uvanlig navn sånn sett, ikke så mange som heter det men likevel, jm på fødestuen hadde aldri hørt navnet før :p det synes jeg var rart!

Ja, det synes vi også det er :D Liker gamle, sterke navn! :) Har hørt om folk som heter det, men da av eldre generadjoner som er døde nå! Sjefen til mannen lurte på om det var et ordentlig navn eller et tullenavn :p

Ein av kompisene til guten min heiter Alvin. Koselig navn. Akkurat som at ein innimellom tenker på Ronja Røverdatter når ein tenker på navnet Ronja, så tenker eg og av og til på Alvin og gjengen når eg tenker på navnet Alvin, men sånn er det jo med alle navn som er kjent frå litteratur eller film. Etter kvart blir ein meir vant til navnet og sluttar å tenke på filmen/boka.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp