navneskilt

waghau

Glad i forumet
Jeg husker at det var en her inne som hadde laget eget navneskilt til vognen på nette. Bare lurer på om noen som vet hvilke side det er på??

sniker fra mars...jeg har bestilt på barnevognskilt.no[:)] tror det finnes flere steder og men de husker jeg ikke,hehe

det selger på reflex=) og så har de på morro butikken på lagunen til kun 89 kr men de får du jo ikkje dato og sånn på=)
er en ann plass i byn og, som vi skal bestille hos men husker ikkje navnet.

Jeg he kjøpt sånnet på reflex. va inne på butikken å fekk det orna.

takk for svar jenter, men jeg mener ett sånn man kan designe selv jeg. ååå husker ikke hvem det var som nevnte det og viste sitt.

ORIGINAL: waghau

Jeg husker at det var en her inne som hadde laget eget navneskilt til vognen på nette. Bare lurer på om noen som vet hvilke side det er på??

har sånn til eldste, å tenkte kjøpe sånn til bittelille også, men vi vet jo ikke kjønn, så skal vente til barnet kommer.. Må jo nesten gjøre dette også siden vi ikke vet termin:P

ORIGINAL: *Saile sin mamma*

ORIGINAL: waghau

har sånn til eldste, å tenkte kjøpe sånn til bittelille også, men vi vet jo ikke kjønn, så skal vente til barnet kommer.. Må jo nesten gjøre dette også siden vi ikke vet termin:P

hvor gjorde du dette da?? hva siden brukte du?

ORIGINAL: trusa

Tror du tenker på 09baby som skulle ha av en bamse og navnet.
Det kan du vel gjøre på barnevognskilt.no siden du kan laste opp bilder der. [;)]

oki supert takk for tipse der [:)]

Back
Topp