Navneliste

BabyMama

Glad i forumet
Ser at mange har bestemt seg for navn allerede. Kanskje skal vi lage en liste over det også? Vi vet ikke om vi får gutt eller jente ennå, men har foreløpig disse to navnene på førsteplass...

Jente: Maria
Gutt: Michael

Gutt: Benjamin
Jente: Iselin

har ikke bestemt oss helt men har disse...

jente: Maia
gutt: Oliver

her blir det odin alexander og linn synnøve, så håper ikke jordmor har sett feil[;)]

her blir det nok:
gutt: Sindre
jente: Tiril

Jente: Mariell
Gutt  : Sondre

Trur vi...

Tuva har vi nesten bestemt oss for.
Guttenavn blir vi ikke enige om, men i følge UL blir det jente da....

Skal i følge ul bli en gutt, hadde valgets kvaler mellom

Gutt: Lukas eller loke  ( falt på lukas )

Jente: Tuva eller Ylva

Synes navn er vanskelig jeg... Det er så mange fine navn at jeg bytter hele tiden, men har et par favoritter da;

Jente: Emilie eller Ronja
Gutt: Sander eller Max

Men ingen ting er avgjort enda.

Gutten vår skall nok hete Trym eller Tommy[:)]

Nora... blir navnet på jenta vår.
Hedda har allerede lært seg å si Nora til babyen i magen, så det er nok fast bestemt.

Vi har kjøpt navnebok nå, og diskuterer heftig.. hehe
Men har vel rundet ned til:
JENTE: Tuva, Sara, Eirin, Ylva
GUTT: Joakim, Robin, Tobias, Aleksander, Daniel og Adrian

Nei huff guttenavn er vanskeligst!!![:'(][:D]

her blir det (mest sannsynlig)

gutt: Iacob
jente: Aurora, Leah

Navn er utrolig spennende! I følge ultralyd blir det en liten gutt på oss og da blir navnet Helmer. Når det gjelder jentenavn har vi tenkt på mange forskjellige blant annet Agnethe og Amanda.

Har vært på UL og der kom  det fram at det spirer en pitteliten gutte baby inni meg. Navnet har vi hatt klart i noen månder no, og det blir Fritz Alexander. Jente navnet e kje helt klart endå, men det blir noe med Ariell (skal ha to navn, så e kje bestemt noe mer), om det skulle vise seg at UL tok feil! Gleder oss stort uansett :-)

Hey jenter.....

Hadde det blitt ei jente hadde hun hetet Thea Marie,
men siden vi får en gutt blir det Odin eller Helge tror jeg.

Vi har blitt enig om at mannen min skal få bestemme, siden jeg hadde
jentenavne klart fra før av.

Klem

Utrolig mange fine navn her. Begynner nesten å revurdere våre alternativer... Tydelig at det er populært med korte enkeltnavn for tiden   

ORIGINAL: Eli24

Jente: Mariell
Gutt  : Sondre

Trur vi...

Ser av navnestatistikken som ble publisert her på Babyverden for noen uker siden at Maria (vårt jentenavnvalg) er kjempevanlig for tiden. Liker veldig godt deres versjon: Mariell - og kanskje kan vi også få lov til å bruke det dersom vi får jente? Hvor bor dere hen i landet forresten?

Back
Topp