Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ser at mange har bestemt seg for navn allerede. Kanskje skal vi lage en liste over det også? Vi vet ikke om vi får gutt eller jente ennå, men har foreløpig disse to navnene på førsteplass...
Vi har kjøpt navnebok nå, og diskuterer heftig.. hehe
Men har vel rundet ned til:
JENTE: Tuva, Sara, Eirin, Ylva
GUTT: Joakim, Robin, Tobias, Aleksander, Daniel og Adrian
Navn er utrolig spennende! I følge ultralyd blir det en liten gutt på oss og da blir navnet Helmer. Når det gjelder jentenavn har vi tenkt på mange forskjellige blant annet Agnethe og Amanda.
Har vært på UL og der kom det fram at det spirer en pitteliten gutte baby inni meg. Navnet har vi hatt klart i noen månder no, og det blir Fritz Alexander. Jente navnet e kje helt klart endå, men det blir noe med Ariell (skal ha to navn, så e kje bestemt noe mer), om det skulle vise seg at UL tok feil! Gleder oss stort uansett :-)
Hadde det blitt eijente hadde hun hetetThea Marie, men siden vi får en gutt blir det Odin eller Helge tror jeg. Vi har blitt enig om at mannen min skal få bestemme, siden jeg hadde
jentenavne klart fra før av.
Ser av navnestatistikken som ble publisert her på Babyverden for noen uker siden at Maria (vårt jentenavnvalg) er kjempevanlig for tiden. Liker veldig godt deres versjon: Mariell - og kanskje kan vi også få lov til å bruke det dersom vi får jente? Hvor bor dere hen i landet forresten?