Stælken (njei. Jeg liker å sitte litt her før jeg slukner. Spør når hun har tenkt å sovne igjen da [emoji28])Niklas!
(Så bra! Mister jeg selskapet mitt mens jeg venter på at frøkna skal sovne nå da?[emoji23])
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stælken (njei. Jeg liker å sitte litt her før jeg slukner. Spør når hun har tenkt å sovne igjen da [emoji28])Niklas!
(Så bra! Mister jeg selskapet mitt mens jeg venter på at frøkna skal sovne nå da?[emoji23])
Stælken (njei. Jeg liker å sitte litt her før jeg slukner. Spør når hun har tenkt å sovne igjen da [emoji28])
Ylva (så koselig [emoji5] )(og du har nytt avatarbilde [emoji2] fint!)
Doffen (hæ? Gjør hu ikke alltid som du sier? Haha, ja, men du.. hvordan fant du opp Urflisa? Crazy navn [emoji28])Astrid (ja koselig så lenge ho gjør som jeg vil [emoji14] ) (takk! Nå var jeg lei tyttebær[emoji23])
Doffen (hæ? Gjør hu ikke alltid som du sier? Haha, ja, men du.. hvordan fant du opp Urflisa? Crazy navn [emoji28])
Siggen (åkei, men nåååååå dupper jeg av.. natta! [emoji7])Nils (Ney....[emoji849] det kan vi ta på skjult [emoji23][emoji85])