Navnelapper

*trinemor*

Gift med forumet
Fikk se på reklame her inne at Askeladden har kommet med fargelapper som er strykefrie. Altså klistremerker til å sette både på klær, sko og utstyr :)

En pakke er nå bestilt, så får vi se om de duger. Er så lei de strykelappene, så hadde vært fint om disse sitter bra :)

Noen som har prøvd dem?
 
Ikke prøvd de, men det høres lurt ut!
Vi ble lei av å stryke og bruker stort sett tekstiltusj istedet. 
Har vanlige klistremerker liggende til å ha i sko, på matbokser osv.
 
Hørtes veldig lurt ut. Du må oppdatere når du har prøvd dem. :)

Hvorfor er du lei strykelappene? Har dere problemer med dem? Jeg har merket de fleste klærne med tusj, og delegerte strykingen til mannen min som likevel stryker skjorter hver dag. Dessverre greide han å lage et salig rot av det, men jeg tenkte egentlig at det bare var han som var udugelig på navnelappstryking. :P Tenkte jeg skulle prøve selv neste gang, men kanskje det faktisk er vanskelig å få til bra?
 
Kunne de kjøpes med dinosaurer på forresten? Jeg kan ikke begynne å håpe på lettvinte klistrelapper dersom de ikke har dinosaurmotiv, Felix vil aldri gå med på det etter de høyst elskede diplodocuslappene hans. :P
 


Sukkertopp skrev:
Hørtes veldig lurt ut. Du må oppdatere når du har prøvd dem. :)

Hvorfor er du lei strykelappene? Har dere problemer med dem? Jeg har merket de fleste klærne med tusj, og delegerte strykingen til mannen min som likevel stryker skjorter hver dag. Dessverre greide han å lage et salig rot av det, men jeg tenkte egentlig at det bare var han som var udugelig på navnelappstryking. :P Tenkte jeg skulle prøve selv neste gang, men kanskje det faktisk er vanskelig å få til bra?

Veldig fornøyd med strykelappene, men derimot strykingen!!! Da blir det til at eg samler opp endel nye klær før jeg stryker på lapper og hun går da uten merking på noen klær en stund :) Så mye enklere med klistremerker....

Men de holder seg godt, og er ikke vanskelig å få til bra....

Bestilte lapper der det står Amelia / Eveline nå jeg da, så slipper jeg og merke klærne igjen når Eveline arver dem :)

Og ja, de finnes med dinosaurmotiv, og nå med både farget bakgrunn, symbol og tekst på www.navnelapp.no :)


 
Så bra strykingen ikke egentlig er vanskelig, da skal jeg ta resten selv her en dag. Du tror det er lett du, men det er fordi du aldri ville glemt strykepapiret slik mannen min gjorde. :P Heller ville du aldri prøvd å sette en strykelapp på en enda mindre merkelapp i en genser, på en slik måte at halve strykelappen kom på strykebrettet eller i løse luften på det neste plagget. :P Han virker normalt intelligent ellers altså, men er noen ganger helt idiot på praktiske oppgaver hjemme.
 
Jeg har for lengst begynt å skrive T. *Etternavn*
Da blir det enkelt å gjøre om T til en E når lillebror skal overta
 
Kanskje jeg også burde begynne å tenke på arv når jeg merker klærne, det var egentlig veldig lurt. Lillesøster har egentlig arvet mye tøy fra Felix. Jeg skriver oftest på lappene i tøyet jeg da, så jeg kan jo bare klippe ut lappen og sette på en stryke-/klistrelapp. 
 
Ja, det går an =)
Skriver på lappene jeg og, der det går an!
 


Fru H skrev:
Jeg har for lengst begynt å skrive T. *Etternavn*
Da blir det enkelt å gjøre om T til en E når lillebror skal overta


Er navnet bestemt? ble nysgjerrig jeg nå :)
 


Sukkertopp skrev:
Så bra strykingen ikke egentlig er vanskelig, da skal jeg ta resten selv her en dag. Du tror det er lett du, men det er fordi du aldri ville glemt strykepapiret slik mannen min gjorde. :P Heller ville du aldri prøvd å sette en strykelapp på en enda mindre merkelapp i en genser, på en slik måte at halve strykelappen kom på strykebrettet eller i løse luften på det neste plagget. :P Han virker normalt intelligent ellers altså, men er noen ganger helt idiot på praktiske oppgaver hjemme.


Haha, ser at det kan bli litt kaos da :)
 


*trinemor* skrev:


Fru H skrev:
Jeg har for lengst begynt å skrive T. *Etternavn*
Da blir det enkelt å gjøre om T til en E når lillebror skal overta


Er navnet bestemt? ble nysgjerrig jeg nå :)



Ja, han skal hete Eskil =) 
 


Fru H skrev:


*trinemor* skrev:


Fru H skrev:
Jeg har for lengst begynt å skrive T. *Etternavn*
Da blir det enkelt å gjøre om T til en E når lillebror skal overta


Er navnet bestemt? ble nysgjerrig jeg nå :)



Ja, han skal hete Eskil =) 


Så fint navn da :) passer godt med storebrorens :)
 
Takk, takk!
 
Back
Topp