Navnelapper

merete_80

Gift med forumet
Planlegger litt til barnehagestart.

Anbefaler dere navnelapper som sys på, strykes på, eller klistremerker? Og hvor kjøper man det?

På klærne funker det dårlig med klistermerker. Jeg bruker strykemerker, og syns det funker greit. har kjøpt på askeladden.no [:)]

Jeg bruker sort tekstiltusj. Orka ikke styre på med de lappene. Går så mye kjappere å skrive navnet på merkelappen.

*dytt*

Stempel [:)]

navnestempel.no

ORIGINAL: Rada

Jeg bruker sort tekstiltusj. Orka ikke styre på med de lappene. Går så mye kjappere å skrive navnet på merkelappen.

Vi kjøpte navnelapper fra askeladden, men disse falt bare av igjen selv om jeg hadde gjort det riktig, så vi gikk over til tekstiltusj. Har akkurat nå bestilt meg stempel fra lillemille, så er spent på hvordan det blir[:)]

Bruker tekstiltusj på det aller meste. Ellers merkelapper med taggits fra sabo.no, sånn på f.eks hjemmestrikkede plagg man ikke kan skrive på.

Liker best de som stiftes eller stemples på.

kan ikke forstå at disse fra askeladden har falt av hos folk, for her sitter de dønn... hva er det jeg gjør liksom? vasker noe av klærne på opptil 95 grader.... de sitter like godt liksom... noen har sittet på i opp til 3 år liksom.

vi har vært mest fornøyd med strykemekene fra akseladden, har også noen fra navnlapper(sitter ikke like godt) og noen fra en annen.

til ullklær bruker vi mye tag it!

(synes ikke tusj er så pent jeg[:-])

Takk for svar [:D]

ORIGINAL: veteran

kan ikke forstå at disse fra askeladden har falt av hos folk, for her sitter de dønn... hva er det jeg gjør liksom? vasker noe av klærne på opptil 95 grader.... de sitter like godt liksom... noen har sittet på i opp til 3 år liksom.

vi har vært mest fornøyd med strykemekene fra akseladden, har også noen fra navnlapper(sitter ikke like godt) og noen fra en annen.

til ullklær bruker vi mye tag it!

(synes ikke tusj er så pent jeg[:-])

Hva er tag it! ?

http://www.sabo.no/produkt/tilbudspakke--navnelapper-med-taggit-59.aspx

Har kjøpt bare lappene og de har e sydd på

Jeg bestilte både klistrelapper og strykelapper fra Nordic print.

Nå kan jeg stryke på klær og merke gjenstander jenta mi tar med til barnehagen.

www.nordicprint.no/navnelapper

Flotte lapper :-)

Jeg har kjøpt fra www.navnelapper.no . De kom i posten etter 2 dager og jeg er strålende fornøyd. Kan velge å få både strykelapper og klistrelapper. Kjekt med begge deler,.

Back
Topp