Navnelapper/merkelapper

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Syns jeg har sett flere tråder om dette, men finner ikke! Så, hvilke lapper anbefaler dere som allerede har prøvd? :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
De siste bestilte jeg vel fra nordicprint.. med farger. Kun klistrelapper da..men er fornøyd. :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Kun erfaring med klistrelapper jeg og ! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har bestilt stempel fra navnestempel og lapper fra askeladden, får de sikkert idag eller i morgen:) har vært kjempe fornøyd med strykemerkene fra askeladden før, nå prøver jeg de klisterlapper for alt:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Nordic print. Sitter godt på å etter utallige vask er det like leselig :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Navnelappen tror jeg det het? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har også brukt stempel, funker bra her.. men ungene har kort etternavn, 5 bokstaver, og vi brukte blokkbokstaver. Såpass uvanlig navn at om ikke alt fikk plass på lappen så skjønte man det var vårt om kun tre bokstaver kom med. Ulltøy har jo gjerne små lapper, og stempel funker kun rett på lyst tøy. Ull kjøper jeg gjerne i mørke farger pga flekker. :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Strykefrie fargelapper fra Askeladden. Klistrelapper som du klistrer rett på klærne. Bare husk å ikke vaske tøyet på 24 timer så lappen får satt seg ordentlig.
Digger de lappene!

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Strykefrie fargelapper fra Askeladden. Klistrelapper som du klistrer rett på klærne. Bare husk å ikke vaske tøyet på 24 timer så lappen får satt seg ordentlig.
Digger de lappene!

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Signerer :)
Vi er superfornøyde :)
 
Her har vi hatt strykelapper, stempel, taggits og nå strykefrie lapper (askeladden sine). De vi syns har fungert best er de strykefrie fra askeladden...klistrer de på vaskelappen og da sitter de som bare det. Klistret de på matboksene og de sitter så langt iallefall. På hjemmestrikka bruker vi Taggits :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Har brukt klisterlapper og strykelapper fra Askeladden. Veldig fornøyd med det. Har bestandig problemer med strikket tøy og det har vi mye av. Taggit hørtes smart ut. Må teste det.
 
Her har vi hatt strykelapper, stempel, taggits og nå strykefrie lapper (askeladden sine). De vi syns har fungert best er de strykefrie fra askeladden...klistrer de på vaskelappen og da sitter de som bare det. Klistret de på matboksene og de sitter så langt iallefall. På hjemmestrikka bruker vi Taggits :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Hvor finner jeg slike taggits?:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvor finner jeg slike taggits?:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Vi bestilte på www.sabo.no :) Bestiller sånne "gammeldagse" stoffnavnelapper (husker mor sydde på sånne når jeg var liten) og Taggits separat :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg bruker klistrelappene fra Askeladden. Er kjempefornøyd!:D

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Da har vi bestilt strykefrie lapper fra askeladden :) hva er forskjellen på strykefrie og klistrelapper? :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp