Navnelapper klær

Brunette87

Forelsket i forumet
I en jungel fyll av forskjellige produsenter av merkelapper til klær. Hvilken er best og hvorfor?
 
Vi bruker Lappeliten sine. Askeladden synes jeg detter av så ofte. Opplever ikke det på Lappeliten sine. Bruker kun klistrelapper
 
Vi er fornøyd med Askeladden sine:)
Bruker de vanlige klistremerkene deres til klær, bortsett fra sokker. Da må det strykemerker til
 
Vi bruker Lappeliten sine. Askeladden synes jeg detter av så ofte. Opplever ikke det på Lappeliten sine. Bruker kun klistrelapper

akuratt samme opplevelse her:) lappeliten sine sitter mye bedre:)
 
I en jungel fyll av forskjellige produsenter av merkelapper til klær. Hvilken er best og hvorfor?
Jeg kjøpte navnelapper i fra Nordicprint da lille skulle begynne i barnehagen i fjor høst, strykefrie. Fine motiver og henger godt på vask etter vask.

Ville bare legge til at barnehagen lille går i var nesten overrasket da de så alle klærne hennes var merket med slike lapper, de sa barnehagene likesågodt "godtar" at man skriver med vannfast tusj på klærne (oftest er det jo såkalte barnehageklær, ikke penklær, som barna har på og blir fulle av mat, maling, tusjmerker og annet likevel) så ikke nødvendig om du ikke ønsker slike lapper har jeg nå skjønt:p
 
Askeladden sine klistrelapper. Lappene sitter på vask etter vask. Har ikke trengt å sette på nye lapper til tøyet som nr 3 har arvet etter storesøsken
 
Vi bruker lappeliten for øyeblikket, men tror vi kjøpte av Askeladden førstegang. Bruker for det meste strykefri nå. Synes det er så greit å slippe å ta frem strykejern og brett for å merke et par klær.
 
Havner tilbake på lappeliten hver gang. Bruker både klistrelapper og strykelapper (på feks ull).
 
Kjempefornøyd med lappeliten! Henger godt, og rask levering :))
 
Har kun prøvd Askeladden. Er ikke spesielt fornøyd... Finner ukentlig lapper i vaskemaskinen som har falt av
 
Back
Topp