Navnehjelp

Begge er veldig fine :shy: elsker Selmas sang av Eva Weel Skram, og hadde derfor dette navnet på listen selv :hilarious: lykke til!

Her er litt om namna:
"Selma er navnet på en borg i det keltiske diktverket Ossian-sangene fra 1700-tallet. Betydningen er vakker utsikt."
Les meir her
"Olivia har vært brukt i Tyskland, og senere hos den engelske forfatteren William Shakespeare. Det er uklart hva opphavet er, men det kan være av guttenavnet Oliver, eller fra kvinnenavnet Oliva som kommer fra oliven."
Les meir her

Eg personleg synes Olivia er finast, men begge namna var veldig fine!

Stemmer på Selma :)

Jeg bryr meg egentlig ikke om navna er på topplisten eller ikke, tar navn jeg synes er fine.

Gutta mine har begge navn som er på toppen, mens jenta mi er det bare 4 personer i Norge med samme navn :) hun heter Miley og jeg synes det er så vakkert :)

Olivia :love017 (Men om dere synes begge navn er like fine så ville jeg valgt det som ikke ligger på navnetoppen) :) Fine navn!
Begge er glad i begge navna, mens jeg liker Selma best og samboer Olivia. Jeg er forsåvidt enig med deg, så får se om jeg får viljen min tilslutt ;)

Stemmer på Selma :)

Jeg bryr meg egentlig ikke om navna er på topplisten eller ikke, tar navn jeg synes er fine.

Gutta mine har begge navn som er på toppen, mens jenta mi er det bare 4 personer i Norge med samme navn :) hun heter Miley og jeg synes det er så vakkert :)

Jeg har heller ikke gjort det, selv om Olivia har ligget på tredjeplass er det navnet jeg har hatt lyst på i mange måneder (før Selma kom i bildet). Syns ikke man kan tenke slik at man skal kutte navn fordi det er på toppen. Man kan velge Ida og få en annen Ida i barnehagen fordi om også :)

Selma synes jeg.
Kanskje Ovidia i stedet for Olivia?

Har dokker klart å bestemme dokker for namn eller er dokker i diskusjonsfasen endå? :D

Vi har bestemt oss for at vi må bare se når babyen kommer. Vi er litt der at kommer hun ut med noe lyst hår bli det Selma og noe mørkt hår så blir det Olivia :) Vet ikke hvorfor, er bare slik vi ser de navnene for oss :) Så blir spennende!

Back
Topp