Navnehjelp

skye35

Flørter med forumet
Julibarna 2019
Er det noen som vil bidra med og hjelpe meg og samboer til å velge navn?
Vi er helt rådville og står mellom to navn vi elsker begge to.

Så det store spørsmålet er:
Selma eller Olivia?

Hilsen to dødsrådville snart-foreldre :)

Veldig fine navn! Skjønner at dere sliter med å velge.. :hilarious: Kjenner mange som heter Olivia, så gir en stemme for Selma!

Jeg stemmer på Olivia.
Vil anbefale å bare vente å se hva babyen ligner mest på :)

Jeg liker Semla veldig godt, var på listen vår over jentenavn:) Andre jentenavn vi hadde på listen som er ganske lik de to var Selina og Othelia.

Lykke til med navnevalget!
Fine navn begge to:Heartred

Jeg liker best Olivia, men det er også et veldig populært navn så naturlig nok vil gjerne det få flest stemmer. Jeg ville valgt Selma fordi det er kjekt å hete noe som ikke annenhver jente heter:)

Vi sliter også med å velge mellom to navn til lillebror. Et som er litt uvanlig og ett som er kjempevanlig, men likevel ikke på topp 50 nå. Det synes jeg er viktig.

Helt klart Selma siden Olivia er på navnetoppen!

Takk for svar.
Jeg heller mer mot Selma nå, mens samboer fortsattt heller mer mot Olivia.
Det som er så gøy er at vi i 15 uker nå har tenkt navnet Olivia. Men de to siste ukene kom navnet Selma som vi elsket begge to :)
Så blir spennende å se hva vi ender opp med nå!

Oliva er et av våre to valg også. Synes det er så fint :Heartred

Begge er fine navn, jeg ville nok ha valgt Olivia :happy: aner ikke hvorfor da, den bare føltes riktig :hilarious: Gå for mage følelsen deres når frøkna har kommet og hold det åpent til da :)

Syns Selma er fint, er heller ikke kjempe mye brukt.

Men man kan jo også gå for en slags kombinasjon av de to om man ikke klarer å bestemme seg og syns at dobbelt av er fint. S
ville jeg i så fall gått for en e-ending på siste navnet, f.eks: Selma-Olivie :)

Jeg ville valgt Selma for å unngå navnetoppen og fordi jeg liker det best av de to :)

Olivia :love017 (Men om dere synes begge navn er like fine så ville jeg valgt det som ikke ligger på navnetoppen) :) Fine navn!

Back
Topp