Likt Iris !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Andre navn som ikke alle andre har i dag som jeg kommer på i farten og som jeg synes er fine er Sol, Mie,Thia, Fiona, Tuva(blitt litt mer populært), synes også Ruth er et kult navn og skikkelig undervurdert.Takk for innspill. Vi fant Vildis litt tilfeldig i navnesøken, og syntes det var fint, men har vært usikre på om det vil oppfattes som litt rart. Og det kan kanskje tyde på det ut fra responsenVi må nok smake litt til på navnene før vi bestemmer oss. Vi vil prøve å unngå de mest populære navnene, men ellers er andre navneforslag dere måtte ha hjertelig velkommen
![]()
Andre navn som ikke alle andre har i dag som jeg kommer på i farten og som jeg synes er fine er Sol, Mie,Thia, Fiona, Tuva(blitt litt mer populært), synes også Ruth er et kult navn og skikkelig undervurdert.
Da har man på en måte et vanlig navn, men hele barnehagen eller barselgruppa heter ikke det samme. Jeg mener et barn bør slippe å høre "hæ, hva sa du at du het?" "hvordan skriver du det" og slike ting.
Hva med Vilje? Liker ikke så godt iris og ville nok ikke valgt vildis.
Hva med Villemo? Vilja?
Sent from my iPhone using BV Forum