navneforslag:)

mamma til snart 3<3

Andre møte med forumet
er da noen så har tengt på navn på desse søte små i magen??:) me har både jente og gutte navnene klare:D 

Jeg har endel forslag på begge kjønn, men vi har nok ikke diskutert noe enda. Venter til etter UL. Dette med navn er en vanskelig sak for oss her...vi er meget uenige.

Ja, tror vi har bestemt oss  guttenavn har vi hatt klart lenge før leieboeren flyttet inn.. Jentenavn tenkte vi ikke på, men nå er jeg ganske sikker på at det er en jente inne i magen, så da måtte vi jo plutselig diskutere det, og jeg har kommet med mitt forslag, sambo har ingen, og har heller ikke sagt noe imot det, så vil tro det blir det Blir det gutt så får han navnet Melvin, og blir det jente så får hun navnet Villemo!

så fine navn<3 me skal ha Emilian vist da blir gutt og Elvira vist da blir jente:) men som de sa på ul i uke 15 så trodde hun da blei ei jente, men ikke 100% sikkert, men blir spennende og se no på onsdag hva som er der inne:D

Vi har ingen navn klare. Jeg har mange forslag, men mannen vil nok vente til etter UL

Siden vi allerede har to jenter, så har vi ikke fått brukt guttenavnet vårt enda, så det er VELDIG klart! Jentenavn har vi et alternativ på, men ikke like bankers som gutt. Lurer så på hva det blir :)

Vi har allerede en Emilian ;) Så jentenavnet er klart fra sist.. blir det gutt, vet vi ikke helt, eller det vil si, jeg har funet noe JEG liker, og hvis ikke smabo liker det så tar jeg det opp før vi kjøres inn til ks, hahaha!! Jeg vet hva jeg vil ha an navn.. hehe.. men vi holder det hemmelig enn så lenge.. navnene er ganske sjeldne, og det var Emilian også da vi valgte det, nå er det plutselig en haug av dem oxo.. Så røpe rikke noe før vi vet hva det er :)

Nei vi har ikke noe klart og har ikke snakket noe særlig om det  :) Jeg har alltid likt navnet Serine men sambo ser dumt på meg hver gang jeg nevner det, av guttenavn like jeg veldig godt Leander og Isak, men det er uaktuelle navn for sambo. Men så var Lucas uaktuelt når vi diskuterte navn da jeg gikk med første,det ble jente, men når gutten kom som nr 2 så likte sambo Lucas så da ble det det ;) Kanskje han har endret mening på noen av de jeg har nevnt til nurket kommer ;)

her he vi ikkje diskutert navn :-) blir til vi venta etter ul :-)
he heller ikkje tenkt noke på navn :-)

Hvis det blir jente har vi diskutert Lilly. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg om je synes det er gammel tante kjipt eller gammeldags nostalgisk søtt. Hva tror dere? Har også snakket litt om å ha et mellomnavn, mannen vil gjerne ha Christine etter sin mormor, men synes det er et eøler annet med kombinasjonen Lilly Christine som ikke passer så bra..? Ellers har vi tenkt på Mille, Olivia, Caroline, Julie, Marie (som jeg tror blir nedstemt) til jente og Oliver, Ludvig, Theodor til gutt.

PetronellaMor skrev:
Hvis det blir jente har vi diskutert Lilly. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg om je synes det er gammel tante kjipt eller gammeldags nostalgisk søtt. Hva tror dere? Har også snakket litt om å ha et mellomnavn, mannen vil gjerne ha Christine etter sin mormor, men synes det er et eøler annet med kombinasjonen Lilly Christine som ikke passer så bra..? Ellers har vi tenkt på Mille, Olivia, Caroline, Julie, Marie (som jeg tror blir nedstemt) til jente og Oliver, Ludvig, Theodor til gutt.

Jeg syns Lilly er et kjempesøtt navn! Har det faktisk på lista mi jeg og ;p Men det er noe med det at når det kommer et navn til bak, så kan det fort høres ut som at Lilly blir "lille".. Så det blir lille Christine, i stedet for Lilly Christine, om du skjønner? Har tenkt på det selv, og fant ut at om det blir Lilly her, så blir det bare det navnet :-))

Andre navn vi (les jeg.....) har vurdert er Ive og Ida av jentenavn, og Morten blir det nok uansett om det blir gutt :-))

liker lilly christine jeg.. er et navn jeg kunne hatt på listen, men min søster har "kapret" navnet lilly.. :) ellers er vi ganske blank på jentenavn.. dersom det blir gutt blir det nok en Edvar, litt usikker på hvilken skrivemåte det evt blir.. forrige gang hadde vi kun guttenavn, og det ble gutt.. har samme følelse dnne gangen også..

Til gutt Ulrik eller Birk :)

Jente har jeg ikke aning!

Synes ulrik er såå fint navn! Men er tatt av noen nær meg!! :( hvis ikke hadde jeg gått for det altså:)

Lillu skrev:
Jeg har endel forslag på begge kjønn, men vi har nok ikke diskutert noe enda. Venter til etter UL. Dette med navn er en vanskelig sak for oss her...vi er meget uenige.

UL er overstått og vi er faktisk enige om jentenavnet!!

Guttenavn er 100% bestemt, og jentenavn har vi to alternativer som vi liker like godt....så vi får tygge på det en stund til :-) Skal på UL nå på torsdag, GLEDER meg :-)

Her er det totalt stopp i navneforslag.... Hadde bestemt jentenavn, men så var mageboeren en gutt og vi SLITER! Jeg har to navn jeg liker, men min mann godtar bare det ene, og det kan ikke være mellomnavn da dette brukes som etternavn i Norge.... Mens han har ett veldig stort ønskenavn som jeg virkelig IKKE LIKER! Og et annet som jeg syns er en gammel mann navn, men hvis det settes sammen med mitt så blir det totalt feil! 

Dette bli shit vanskelig! Håper det kanskje popper opp et ut av det blå som begge liker som redder oss! Sist gang var det klart før hun bla laget og totalt enig!

Back
Topp