Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snøballene2021
Klarforjanuar2021
Det her var jeg dårlig på![]()
Så da er ikke SuperDuperJanuarLykkeMommyLovesYou2021 noe for deg?(Beklager, overtrøtt og sykt dårlig humor i dag).
![]()
Likte denne, litt i samme gata som båten Boat Mc Boatface

Jeg var tilgangsansvarlig i 2015 da jeg gikk gravid med mini.. Er ikke så mye jobb. Så det er noe alle kan få til![]()

Kan sikkert det hvis ingen andre vil... Men hvis noen andre vil så hver så godKunne du tenke deg å være det igjen?![]()

Kan sikkert det hvis ingen andre vil... Men hvis noen andre vil så hver så god![]()
Det har jeg ikke hvert borti. Men det er jo bare å spørre Forumansvarlig det.Går kanskje an å ha to? Det hadde vi sist mener jeg..
Det har jeg ikke hvert borti. Men det er jo bare å spørre Forumansvarlig det.
Helt klart.Ja, er mulig å sjekke i alle fall![]()
Helt klart.
Greit å ha noen å dele jobben medHvertfall i begynnelsen når det er MANGE som skal ha tilgang
Ja da er det jo bare å finne to da, og snakke med "sjefen"Ja det tenker jeg også![]()
Tok med meg 400 innlegg når jeg flytta dagboka hitIdag bikker vi 5000 innlegg!! 4927 nå! Skravle på, skravle på!![]()
Tok med meg 400 innlegg når jeg flytta dagboka hit![]()
Vi mangler 53 innlegg nåIdag bikker vi 5000 innlegg!! 4927 nå! Skravle på, skravle på!![]()

Vi mangler 53 innlegg nå. Eller 52 etter jeg skrev dette
![]()
Veldig snart. Burde finne tilgangsansvarlig og bestemme oss for navn.Snart i mål altså![]()