Navnefest eller dåp, er du igang?

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Nå holder jeg på i oppstarten til å ha navnefest for lillejenta, slik som med storebror. Det var en helt fantastisk dag med han så håper på det samme denne gangen :)

Så nå må jeg lande på dato, mat, dekor og alt annet i ukene fremover ;)
 
Vi og begynner såvidt å tenke på navnefest. Skal dere ha det hjemme eller leie lokaler?
 
Vi har også så smått begynt å tenke på dåp. Vi tenker å ha det hjemme i slutten av mars :)
 
Vi skal ha navnefest, men drøyer det til mai.
 
Her blir det dåp i slutten av mai. Orker ikke ha den når det er masse snø å grynne i, så da venter vi til det har fått tint litt rundt dørene :)
 
Vi og begynner såvidt å tenke på navnefest. Skal dere ha det hjemme eller leie lokaler?
Vi har mulighet til å leie en loge til en fin pris, og det blir for mange folk til å ha i stua, så da blir det nok det lokalet :)
 
Dåp i slutten av mai :) fint vær og mulighet for å være litt ute
 
Dåp 19 mars [emoji171]:)
 
Tenker vi tar dåp siste helgen i mars eller første i april :) Pynt ble bestilt når vi fikk vite at det var jente :)
 
her blir det dåp i februar. bunaden er sydd til og ferdig, invitasjoner er kommer og på vei ut. vi har skrevet ned hva vi trenger av mat og ting, så handler vi etterhvert :)
 
Her blir det dåp i mars/april. Skal ringe kirkekontoret i morgen, mer enn det har jeg ikke tenkt på enda [emoji14] :)
 
Her blir det dåp 26 februar
Vi har leid lokal, sendt ut innbydelser og bordkortene er klare.
Maten er bestemt, må bare bestilles. Kakebakere er klare og faddere er valgt!
Gaven hans fra oss er også delvis i boks.

Nå mangler bordpynt, klær til meg og storebrødrene og div småting
 
Dåpsdato er booket, kake bestilt og bilder til invitasjon er tatt :)
 
Jaggu så forberedt alle her var da! Vi har såvidt begynt å tenke på dette! Eneste vi er kommet fram til er at han skal døpes. :p
 
Vi vil ha en markering til våren/sommeren, så kan vi ha det på hytta, og kanskje til og med ute :D
 
Jaggu så forberedt alle her var da! Vi har såvidt begynt å tenke på dette! Eneste vi er kommet fram til er at han skal døpes. :p

Husk at dette ikke er en dag babyen husker, og at selv om man gjerne vil lage en perfekt dag, er det bare familie og venner som skal komme, og det er hyggen som er det viktigste. ;)

Jeg stresset verre i forkant av navnefesten til vår sønn, og det var ikke før alle satt i stua med fulle tallerkner at jeg klarte å slappe av skikkelig.
Heldigvis var min bestevenninne med for å hjelpe oss, og minnet meg på at det ikke er verdens undergang om man slipper tom for Solo, eller om ingen smaker på kringla. ;)
 
Back
Topp