Navnediskusjon!

Geminigirl

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Etter at mannen og jeg fant ut at jeg er gravid, har vi smått begynt å snakke om navn. Vi snakker ikke så veldig mye om det enda, da jeg enda ikke er så langt på vei, men litt snikksnakk blir det! Og det virker som det kan bli litt (veldig) vanskelig å bli enige om ett navn!

Så da... tenkte jeg at kanskje et navne-innlegg ville gi litt tips og inspirasjon til hverandre??

Sååå da lurer jeg på: Hva syns dere om navnet Emmelinn? :P

Vi er også veldig uenige om navn. Han liker ingen av mine forslag og har heller ingen motforslag :p vi må nok bare fortsette å diskutere!

❤ alle gode ting er tre ❤

Når jeg bodde i Spania hadde jeg en bestevenninne som het Emmeline, men uttales slik du skriver det. Syns det er et kjempe fint navn :D

Når jeg bodde i Spania hadde jeg en bestevenninne som het Emmeline, men uttales slik du skriver det. Syns det er et kjempe fint navn :D

Jada, uttales akkurat som det skrives! Elsker det selv! Mannen liker det han også, men er ikke like gira, hehe. I tillegg heter jeg Linn til fornavn, så blir jo nesten at hun blir oppkalt etter meg :) Navnet står øverst på lista foreløpig ihvertfall!

Ja, uttales akkurat som det skrives! Elsker det selv! Mannen liker det han også, men er ikke like gira, hehe. I tillegg heter jeg Linn til fornavn, så blir jo nesten at hun blir oppkalt etter meg :) Navnet står øverst på lista foreløpig ihvertfall!

Jada, uttales akkurat som det skrives! Elsker det selv! Mannen liker det han også, men er ikke like gira, hehe. I tillegg heter jeg Linn til fornavn, så blir jo nesten at hun blir oppkalt etter meg :) Navnet står øverst på lista foreløpig ihvertfall!

Når du i tillegg heter Linn så blir det jo bare ennå finere! :D Blir gøy å se hva dere ender på om det er en jente som skjuler seg i magen din :)

Jaa, ikke sant! Jeg har en liten guttefølelse da, men kan alltids ta feil! :p hehe..

Syns igrunn det er litt dårlig gjort at vi ikke får vite det før det har gått mange uker :p Er så rart at det skjer ting INNI kroppen min, som jeg ikke har kontroll over og ikke får vite noe om hva som skjer før jeg reiser på UL :p litt vanskelig for kontrollfreak hjernen min.

Syns igrunn det er litt dårlig gjort at vi ikke får vite det før det har gått mange uker :p Er så rart at det skjer ting INNI kroppen min, som jeg ikke har kontroll over og ikke får vite noe om hva som skjer før jeg reiser på UL :p litt vanskelig for kontrollfreak hjernen min.

Haha ikke sant! Man må liksom vente i 12-19 uker før man får vite noe!! Er man heldig får man vite det i uke 12.
Har du en kjønnsfølelse da? :)

Haha ikke sant! Man må liksom vente i 12-19 uker før man får vite noe!! Er man heldig får man vite det i uke 12.
Har du en kjønnsfølelse da? :)

Jeg SKAL vite i uke 12, hvis kroppen min hører på meg da :p Jeg har på følelsen av at det blir jente. Blir spennende å se om den følelsen stemmer eller ikke :)

Har faktisk ikke tenkt så langt. Men har jo en del forslag, som jeg har fra jeg fikk de 2 første. Begge de har navn på E. Så usikker på om vi går for det denne gangen også, eller om det blir noe annet. Tror ikke vi skal vite kjønn, så vi må ha forslag for begge deler.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg SKAL vite i uke 12, hvis kroppen min hører på meg da :p Jeg har på følelsen av at det blir jente. Blir spennende å se om den følelsen stemmer eller ikke :)

Håper jeg også får vite allerede i uke 12! Hadde vært fiint :) Da blir shoppingen litt lettere å ;)

Blir spennende å se!

Emmeline er et fint navn - hadde ikke hørt det før ;-)

Kan man se kjønn på ul i uke 12? Så spennende!!

Aldri hørt det navnet før, men det var ikke så verst det. :)

Å bli enige om navnet til jenta vår var lett, men denne gangen blir det vanskelig :P han liker ikke navnene jeg liker, og jeg liker ikke hans. :P

Har det akkurat likt selv... Kontrollfreak hjernen min klarer ikke helt å roe seg med at vi ikke kan ha kontroll på dette som skjer...

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Vi er også veldig uenige om navn. Han liker ingen av mine forslag og har heller ingen motforslag :p vi må nok bare fortsette å diskutere!

❤ alle gode ting er tre ❤
Samme her! :P

Back
Topp