Navnedebatten

Snømusa2016

Forelsket i forumet
Vi har jo snakka om navn i evigheter (synes jeg), og jeg har hatt 2 klare favoritter.
Nå har ENDELIG mannen også bestemt seg for at det er veldig fine navn, men vi bestemmer oss ikke for ett helt enda[:D]
Begge navnene er oppkalling fra min familie,og i dag fant vi ut at hans bestemors navn opprinnelig stammer fra det ene navnet som kommer fra min oldefars søster som jeg vil ha, og det passer jo veldig bra (2 i en smekk[:D][:D][:D])

Er veldig fornøyd i kveld!

lurer fælt på navna deres! NysjerrigPer! [:D]

Kjekt å kalle ungene opp etter noen i familien, så sant man liker navna i familien da! [:)]

Hihi [;)] Litt skal man lure på!

Den ene navnet er det bare 20 stykker i norge som heter og det andre er det 1020 som har [:D]
Heller kanskje mot det mest uvanlige (det til min oldefars søster) da hun var et menneske jeg satt veldig pris på!
Det andre navnet er etter min tippoldemor og hun har jeg jo aldri møtt [:D]

Ja, var jo gøy at hans bestemors navn stammet fra den navnet også! ekstra spesiellt! [:D]

Ble nysgjerrig nå ja! [:-][:D] Heldig dere som er enige og har funnet det ut så tidlig da!
Vi sliter skikkelig med guttenavn som passer sammen med storesøster sitt.... *sukk* [:)] 

ORIGINAL: BettyBe

Ble nysgjerrig nå ja! [:-][:D] Heldig dere som er enige og har funnet det ut så tidlig da!
Vi sliter skikkelig med guttenavn som passer sammen med storesøster sitt.... *sukk* [:)] 

Ja, vi hadde heldigvis mange navn, både på gutte og jente sia [:D]
Men trur nok at vi blir veldig fornøyd!
Dokk har jo heldigvis enda god tid, så trur nok at det blir navn på lillegutten dokkers også[;)]

Back
Topp