Navnedag *inspirert*

*sparkling*

Katteelsker
Mailykke <3
Har barnet ditt/vil barnet ditt ha navnedag?
Tenker på alle de nye navnene som dukker opp:)
Og har du navnedag?

Jeg har navnedag. Det samme har mannen og vesla.Og da mormoren min levde markerte hun alltid den dagen med at vi fikk blomster;)

Han har navnedag :) Hadde 15. april uten at jeg visste det :P Oops :P Jeg har også, 8. mars på kvinnedagen :)

Ja, vi har det alle sammen, men det hadde ikke akkurat plaget meg om vi ikke hadde det. Vi feirer jo ikke navnedag. Man kan visst få gratis kino på navnedagen, men vi følger jo ikke med på det...

Eldstemann har ikke norsk navnedag, men det er jo strengt tatt bare å plukke om man vil velge;-) han har amerikansk, romersk-katolsk, gresk og sikkert maaaaange andre navnedager. Resten av oss har norske også.

Vi feirer det ikke, da, så er ikke så nøye;-)

snuppa har ikke norsk navnedag, usikker på om de har noe sånt der nede for er arabisk navn.
jeg har navnedag på 1 av 2 navn, aldri feiret det på noe slags måte og eneste jeg kjenner som feirer det er ei som er født 24. desember så de feirer heller det som nærmest vanlig bursdag :)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Jeg og kjæresten har, største gutten vår har ikke men lillebror i magen får :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har navnedag 25. mars. Tror babyen min har også, men har ikke sjekka. Hun heter Anna Christine:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke minstemann, men vi andre har

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Eldste har, men ikkje lille. Viss ho skulle komme til å savne navnedag ein gong kjem eg til å "dikte" at ho har navnedag på samme dag som liknande navn f.eks. Eira, Eiril eller Eirin (jenta mi heiter Eir).

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke selv, og sønnen min har heller ikke. Vi har med mellomnavnene våre da, men ikke første fornavn. Samboer har navnedag. Kan godt hende jeg og sønnen min har i andre land eller systemer : )

Back
Topp