Navne valg...

Maliya!

Elsker forumet
Vi leiter etter navn på baby nr 2 og synes det er veldig vanskelig for det må være litt internasjonalt.

Så jeg lurer på hvorfor fikk babyen deres det navnet det har?  Hvem kom på det?  Var det lett å bli enige?

eline er er kompromiss mot farens ønske om regine, christin er etter farmora.

linnea er et navn begge ville ha før vi ble sammen, og nathalie er mitt påfunn som et av 10 forslag

ja,vi fant det ganske greit med alle 3[:)] att mellomnavnene på alle er katolske er veldig tilfeldig,er det vi liker da[:D][:D]
fant de på navnesider på internett[;)]

Sambo som kom med Tilde-navnet, og jeg som kom med Oline. Litt oppkalling, men mest for at vi likte navnene.

Eirik Tobias var vel de navnene vi bare ble enig om til slutt, de vi syntes var finest, syntes det var såååå vanskelig å finne guttenavn! Trodde jo egentlig at det var ei lita Johanne i magen [:D]

Vi har jentenavnet klart, men gutte navnet er det verre med... Sambo fant på navnet til første mann, jeg lot ham velge hvis det var gutt. Nå er det min tur til å velge, men vi må jo bli enige da...

nicholas[:D]

Flere som vil fortelle om navnet valget til babyen? 

klm

Sander var det vi likte best, og Martin er oppkalt etter farfaren sin, som døde da jeg gikk gravid med han

Familienavn.
Enige begge to! [:)]

Patrick og Cebastian var to navn jeg hadde på mi liste hele tiden. Han gikk under navnet cebastian lenge i magen, men da han ble født kalte vi han lille Herman... Men ble liksom aldri enige med oss selv om hva han skulle hete... Lillegutt var liksom blitt navnet hans, så da jeg etter mye om og men og en del kompromiss foreslo Patrick Cebastian (kombinasjonene hadde vi pratet om tidligere), ble det det til slutt. Ikke lett... [;)]

Med første så var det bestemt, hvis jeg noen gang fikk en gutt så skulle han hete Nicholas og jeg fikk overtalt sambo underveis. Alexander fikk han som mellomnavn senere.

Med snuppa hadde vi vært vårt navn og ingen ga seg, så da valgte vi ett helt annet som ble Annéah Celine.
Ikke lett det der med navn nei [:)]

Back
Topp