Navne inspirasjon

Lykkeliten32

Forelsket i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hva er dine 5 fineste jente navn / gutte navn? :happy: Tror vi er en del som trenger litt inspirasjon;)

Guttenavn:

Jone, Leander, Emrik, Nicolas, Joel

Jentenavn (vanskelig, men de jg kommer på i farten):

Susanne, Alida, Julianne, Lykke, Frøya
 
Guttenavn: Sander, Kristian, Liam, Alexander, Andreas, Sebastian (ble seks)

jentenavn: Ella, Emma, Leah, Camilla, Adelen
 
Guttenavn:
Adrian, Lukas, Trygve, Jonatan, Matheus

Jentenavn:
Amanda, Aurora, Emma, Thea, Ronja
 
Jentenavn: Iris, Amilia, Leonora, Oline/Aline,

Guttenavn: Adrian, William, Haakon. Fetteren min har kalt sønnen sin for Leander, hvis ikke hadde det vært på listen. Han valgte forresten å gifte seg samme dag som meg så slekten måtte velge bryllup de skulle i så kanskje jeg skal ta navnet fra dem:hilarious:? Og en duste eks har en sønn som heter Liam så da ble også det uaktuelt.

Mannen er negativ til alle og kommer ikke med noen egne forslag. :bored::bored::bored:
 
Jentenavn: Mille, Leonora, Hedda, Nora og Oda

Guttenavn: Ludvik, Johannes, Herman, Teodor og Ulrik. Et av disse navnene er det som vi har bestemt oss for mageboeren :)
 
Jentenavn: Alma, Klara, Selma, Signe, Esther

Guttenavn: Ulrik, Odin, Terje, Ask, Georg

Samboer liker ingen av navnene jeg synes er finest, så må finne noe annet. Bra det er fire-fem måneder igjen :hilarious:
 
Vanskelig :hilarious:

Men skal prøve.
Gutt: Vilmer, Linus, Albert, Anton, Ingemar.
Jente: Erle, Emmeli/Emily, Ada, Anna og Selma.
 
Jentenavn: Anne, Ella, Ida, Mari og Tiril
Guttenavn: Iver, Even, Olav, Håkon og Henrik
 
Guttenavn: Iver, Emrik, Noel (Skulle mageboeren vi mista i fjor, med termin i slutten av november hete.)

Jentenavn: Inga, Dagny, Julie, Helene, Emmeline, Mathilde, Emma, Synnøve.

Mannen er ikke så enig med mine navn. Jeg er så glad i å kalle opp etter noen. Syns det er så koselig.
 
Guttenavn: Iver, Emrik, Noel (Skulle mageboeren vi mista i fjor, med termin i slutten av november hete.)

Jentenavn: Inga, Dagny, Julie, Helene, Emmeline, Mathilde, Emma, Synnøve.

Mannen er ikke så enig med mine navn. Jeg er så glad i å kalle opp etter noen. Syns det er så koselig.

Synes også Iver er så fint!! :Heartred Foreslo det på sønnen vi har, men samboer er fra Bergen så han klarer ikke si det.. For han blir det bare Ivar, og det synes jeg ikke er like fint. Pluss at det er upraktisk om han går rundt og introduserer ungen med feil navn :rolleyes: Så her må vi unngå navn som slutter på er.. Veldig kjedelig :confused:
 
Vi er ganske sikker på at det blir en Wilmer her❤️ Men må nok se han før jeg bestemmer meg helt, har Linus og Albert på andre og tredjeplass:happy:
 
Foreslo nytt navn for samboer i dag: Gabriel. Han begynte å le med en gang. «Tenker du bare på engelen Gabriel du nå?» «nei, grusomme Gabriel». Så, that’s a no da med andre ord :hilarious:
 
Vi hadde jentenavnet klart, men selvfølgelig en gutt i magen :p Så det blir veldig spennende med navn nå. Jeg tenker vi skal ha en liten liste med noen få navn til barnet blir født, men ikke det noe navn før etter fødselen for å se og kjenne litt på hva som føles rett.

Vi vil i alle fall ha noe typisk norskt og enkelt, ikke noe olivander eller hva enn det er for noe sært som har vært «i vinden» de siste to årene :woot:
 
Foreslo nytt navn for samboer i dag: Gabriel. Han begynte å le med en gang. «Tenker du bare på engelen Gabriel du nå?» «nei, grusomme Gabriel». Så, that’s a no da med andre ord :hilarious:
Jeg tenkte og grusomme Gabriel, men Gabriel er jo egentlig et fint navn. Men har man barn fra før så :hilarious:
 
Vi hadde jentenavnet klart, men selvfølgelig en gutt i magen :p Så det blir veldig spennende med navn nå. Jeg tenker vi skal ha en liten liste med noen få navn til barnet blir født, men ikke det noe navn før etter fødselen for å se og kjenne litt på hva som føles rett.

Vi vil i alle fall ha noe typisk norskt og enkelt, ikke noe olivander eller hva enn det er for noe sært som har vært «i vinden» de siste to årene :woot:
*Tenker tilbake på alle guttene jeg har hatt i klassen i oppveksten*
Håkon, Fredrik, Are, Jonas, Martin, Herman, Christian, Mathias, André, Andreas, Adrian, Niklas, Tobias, Jakob, Ola, Isak, Robin, Kevin, Simon, Daniel, Gaute, Lars, Georg, Joachim, Vetle, Nikolay, Morten, Patrick, Even.
 
Back
Topp