Navne inspirasjon:-)

Nathalie_91

Glad i forumet
Man trenger ikke å nevne favoritt navna sine her, men er gøy å kunne diskutere litt navn, og deres betydning? Jeg er en person som ikke får ro, før jeg har ett par navn vi liker.. Jeg tror ikke på at man må se an personligheten:) jeg mener alle navn tilpasser seg personen:)

Så her er det bare å skrive inn navn, så folk kan få litt inspo på en sen fredagskveld :)

Jeg har noen fine navn:
Gutt: Asle, Lasse, Theo, Leon, Uno, Magnus, Tellef
Jente: Iris, Olava, kaja, Marikken, Tobine

Vi står mellom disse
Jente: Chloe eller Jenny (etter min farmor)
Gutt:William eller Colin

Vi står mellom disse
Jente: Chloe eller Jenny (etter min farmor)
Gutt:William eller Colin

For noen fine navn!!

Vi har enda ikke noen favoritter, da mannen er kresen xD men jeg har jo mine favoritter :)
Jente: Theodora, Olivia, Ea, Olea.
Gutt: Asle, Levian, Levi, Linus :)

Har ikke snakket navn enda vi, men er veldig enige om at navnet skal kunne uttales greit utenfor norden også.
Samboeren har et greit navn sånn sett, men jeg har et gammelt norrønt navn som ikke lar seg uttale i ikke nordiske land

Vi har tenkt på Martine eller Mathilde om det blir jente og Isak eller Markus om det blir gutt :)

Vet ikke hvilket navn vi ender opp med, vil det skal passe til de tre guttene vi har fra før. De navnene vi vurderer ruger jeg på litt til ;)

Men liker godt :
Gutt: Tanyel, Matheo, Olliver, Mika, Luka, Marcus

Jente: Mira, Oline, Lilja, Lykke, Ylva, Tuva, Sofie-a, Aurora

Vet ikke hvilket navn vi ender opp med, vil det skal passe til de tre guttene vi har fra før. De navnene vi vurderer ruger jeg på litt til ;)

Men liker godt :
Gutt: Tanyel, Matheo, Olliver, Mika, Luka, Marcus

Jente: Mira, Oline, Lilja, Lykke, Ylva, Tuva, Sofie-a, Aurora

Åh Mika var fint!

Back
Topp