Navn

pink86

Blir kjent med forumet
Eg plaaaaages me å finne jentenavn..[&:] Hadde guttenavn klart, men så blir d jo jenta, og eg har ikkje peiling på ka ho ska hete. Nån forslag?[:D]

Adriana, Ariana og Thea er mine favoritter[;)]

Selv har jeg fått dilla på Amanda, synes det er så fint. Men tror kanskje jeg skal velge Johanne, da det er et navn som har fulgt jentene i slekten i generasjoner.

Jeg liker Ingvild, Helene, Nora og Jenny [:)] (tror det blir gutt på oss[;)]) Få av disse er aktuelle for hr. samboer, hihi [;)]

Mia
Enkelt og søtt[:)]

Hehe jeg har omvendt problem. Finner ingen guttenavn, men hadde navnene klare da de trodde det ble jenter. Da skulle de hete nicoline og cornelia.

Adria :-)

Tomine

Selma

Tyra

Eira

Sanna

Hannah

Vi skal enten ha Emilie eller Thea.. [:)] eller begge som dobbelt navn :)
men ellers så liker jeg godt Victoria, Nora, Emma, Amalie, Ida [:)] ja masse.. kan godt være jeg ender opp med noe helt annet..
jeg og sambo har diskutert og kommet fram til at vi har forslag når jenta kommer også ser vi hva som passer til henne [;)]

Takk skal dåkker ha [:)] Eg har fallt litt førr Ella, men d e langt fra bestemt.. må vell klare å finne et før ho kommer[:)]
Men eg tar gjerne imot fleire forslag [:D]

ORIGINAL: lille snegle

Jeg liker Ingvild, Helene, Nora og Jenny [:)] (tror det blir gutt på oss[;)]) Få av disse er aktuelle for hr. samboer, hihi [;)]

takk;)

ORIGINAL: Number2

Adriana, Ariana og Thea er mine favoritter[;)]

virkelig enig...[;)][:D][:D]
men her er det brukt opp på forrige prinsesse, så her må det nye forslag til...[:)]

Da blir det jentenavn på oss òg (ikke lett), kanskje en liten mini-sorciere? [;)][:D] hadde/har du noen kallenavn basert på navnet ditt? [:)][:)]

vi skulle ha Ellinor viss det ble jente, men det ble en liten William nå siden det ble gutt [:D]

hehe, har ikkje han dærre samboarn din et bra forslag?? han e jo bestandig så fuill av goe idea[;)].

eilers så syns no æ at Naomi, Rosalie, Emilie, Natalie, Michelle og Linnea e fine navn[:)].

synes det er så mye lettere med jentenavn. Jentenavn har vi funnet for lenge siden, men guttenavn sliter vi fortsatt med.

Hvis vi få en Jente så skal hun heter Frøydis.
Ellers liker jeg
Solveig
Linnea
Sofie

ORIGINAL: Beijbi

Celine

Nora

Charlene

Adele

Aurora

Sofie

Mina