Navn

Fru. Tomter

Glad i forumet
Har noen av dere tankt på navn eller???? Hehe... Har no så smått begynt jeg da.... [;)] hehe...

Jente: Adeleide, Alvilde, Agnethe, Jennie og Nellie

Gutt: Aaron, Frantz, Iver, Halvor og Henrik

Hehe.. Må jo begynne å tenke... [;)] tihi.. Men er utrolig mange å velge mellom da.. [:)]

Jenny eller Othilie
Mats eller Vetle

Vi hadde egentli litt bestemt oss for Jorun ALvilde, eller ottar. oppkalt etter våre foreldre. men i mårrest da vi lå å snakket kom vi frem til at vi kanskje ikke ville det..

så de ble nevnt susann/e, amalie, Lucas, Marius.

Så d gjenstår å se..
jeg for min del kunne tenkt meg ei jente med navne cassandra.

Tenker maaaasse på navn! Har gjort det siste året![8|]

Har innmari lyst på dobbelnavn jeg da, siden jeg selv bare har et kort enkeltnavn, og alltid har ønsket meg dobbelt!

Guttenavn står vi litt stille på...

Elias
Niklas

Jentenavn:
Andrine
Nikoline
Constanse
Anneah
Benedickte
Cornelia

Jah, en smakebit, men listen forandrer seg med jevne mellomrom! Noen av navnene står igjen da.. Guttenavnene er jeg fortvilt over for tiden! Hver gang jeg bestemmer meg for et guttenavn, er det noen i venneflokken som skal ha det til den babyen de har i magen! (veeeldig mange gravide i vennekretsen!) [:D]
Men jeg tror vi får jente!

ORIGINAL: *Mina min*
Kjempe fint navn, liker det utrolig godt, men sambo streiket når jeg sa det en gang[&:]

Ohh! Elsker det navnet, men utrolig mange som ikke liker det!
Heldigvis liker jeg og mannen samme type navn! [:D]

vi har jo ikke brukt jentenavn siste gang, så da blir det uten tvil Frøydis.

guttenavn synes jeg er veldig vanskelig, så da må vi starter helt på nytt igjen

jeg og mannen har totalt ulik smak:-) forrige gang fikk han siste valget liksom, så denne gangen er det min tur:-)

Ingenting er bestemt, men det som svirrer i hode nå er Sofie og Nikolai... Sambo liker Sigvart, men klarer ikke tenke på det engang.... Men hvem vet . . .

blir det jente så har vi blir det : Leah Michelle og hvis det ikke passer så blir det Aurora
Gutt: leander eller Nathaniel

Gutten vår har dobbeltnavn så det blir det på neste også. Har jentenavn klart fra forrige gang, men guttenavn sliter vi med. Har lyst på Filip jeg-det klinger bra med det storebror heter også, men mannen liker det ikke. Heldigvis har vi god tid. Men sist klarte vi ikke å bestemme oss før 2 uker før termin..

Jess, jeg er godt igang med navn, har en liste på 7 guttenavn og 7 jentenavn som jeg skal kose meg med å tenke på framover [:)]

ORIGINAL: Marit 83

Jess, jeg er godt igang med navn, har en liste på 7 guttenavn og 7 jentenavn som jeg skal kose meg med å tenke på framover [:)]

Tenker jo litt på navn da....mest jentenavn egentlig for jeg er nesten sikker på at det er en liten prinsesse i magen[:)]
Synes Angelica er bare såååå fint...Tuva og Kajsa.... Har tenkt litt på et guttenavn også...Noah...men lenge igjen enda, så har jo en stund å tenke ut et skjønt navn til den lille[;)]

Liss Elvira. Hun skal oppkalles etter min mamma som jeg mistet for ikke så lenge siden. ( Jeg er jo helt sikker på at det blir ei jente ;) guttenavn er det verre med)

syns det er kjempevanskelig med navn, spesielt guttenavn, men tenker såklart på det. Men det må passe til Nathalie da, siden jenta mi heter det. Syns liksom det må matche litt[8D]. SYns Leander er fint jeg da[:)]

Back
Topp