Navn

siljegulli

Forumet er livet
VIP
Noen som allerede har bestemt seg for navn?

Vet det er tidlig, men artig å høre[:)]
Ikke bestandig navnene passer heller da, når man ser barnet, så da må man finne på nye[:D]

Vi har Birk og Ronja som førstevalg, but you never know.
Kanskje ikke alle vil røpe det heller pga at andre stjeler det...

Det er så søtt[:)]

Hvis det blir en gutt, har jeg veldig lyst til at han skal hete Bernhard etter morfaren min. Hvis det blir en jente, så aner jeg ikke[:D]

gutte navne vet mi ikke helt enda..mannen vil døpe gutten nicko men jeg er skeptisk te det..blir det jente vil prinsessa at ho skal hette bettina

men er på jakt etter skjeldne,uvanlige navn som er greit å si på engelsk oxo..
vil ikke ha typisk norske eller nordiske navn.cassandra valgte mi på jentungne på 4 år siden det e ikke mange som heter.

Jentenavn har jeg en del alternativer, men holder en knapp på Tuva Antonie (antonie etter bestemor) Guttenavn er værre, men tenker litt på Adrian eller Ruben, men ingenting er sikkert [:D]

Vi tenker på Aron hvis det blir gutt og hvis det blir jente vil jeg ha Mathea(mannen er litt usikker på det).[:D]

Ingenting er sikkert her nei, vi har i tillegg veldig forskjellig smak mtp navn så det blir artig. Sofie var vi veldig enige om første gangen, men hadde det blitt gutt da så tror jeg ikke han hadde hatt noe navn enda [&:]

Personlig liker jeg Selma, Mina, Olivia, Frida, korte navn siden vi har 2 etternavn.
Gutt så sliter jeg altså.....

ORIGINAL: Svartengel

Me vente nok til me har vore på ultralyd[:)]

samme her

ikke sikker enda gitt.... [8|]

Har så smått begynt å prate litt om navn..... Jeg vet hva jeg vil ha hvis det blir gutt, men sambo er sterkt uening. Jente navn er veeeeldig usikkert enda.

Godt vi har god tid [:)]

Celine (navnet på snuppa) kom vi ikke på før i de siste ukene før hu kom.

Vi har ikke bestemt oss helt, men vi er enige om at Linnea Kristin og Markus Leander er fint....
Med første mann ble vi enige samme dag vi fant ut at jeg (vi) var gravide, Bettina Kristine, men vi bruker kun Bettina. Kristine er ett navn som gå igjen i begge familier, min søster og min bestemor heter Kristine som mellom navn. Og på mannen min sin side så het has mor Kristine til mellom navn, det gjør hans søster og hennes datter også. Syns det er litt hyggelig jeg da, når man oppkaller etter noen [:D]

Back
Topp