navn?

tiriltunge

Elsker forumet
Marsmagi 2025
jeg er allerede begynt å tenkte på navn[:-]litt utolmodig jaaa:P har dere tenkt noe på navn dere liker`?[:D]

jeg har navn klart på gutt, men ikke jente..satser på gutt denne gangen da jeg har to jenter å en gutt fra før..prøve å få d jevnt fordelt[:)]

har ihvertfall guttenavnet klart,og nesten jentenavnet..vil ha ett dobbelt navn,må bare finne ett som passer[:D]

Tror og håper det blir en liten Mira :) Storesøster heter Marion med et navn til som jeg helst ikke vil si her inne (redd for å bli gjenkjent ja....:o))

(Og nei, vi har ikke tenkt å kalle de opp etter Marion Ravn og Mira Craig --- helt tilfeldigvis at eldstefrøkna fikk navnet sitt, og Mira har jeg hatt på tungen siden vi begynte å snakke om en baby til...:o))

jepp er har vi navn så å si klare[:D]

ja har og noen navn klare,men føler at jeg ikke kan bestemme før jeg har sett babyen[;)]HÅPEHÅPE DET BLIR SNAAART[8D]er så utolmodig at ååååh

ORIGINAL: tiriltunge

ja har og noen navn klare,men føler at jeg ikke kan bestemme før jeg har sett babyen[;)]HÅPEHÅPE DET BLIR SNAAART[8D]er så utolmodig at ååååh

åhh føler virkelig med deg[;)] har det akkurat sånn selv, klarer ikke vente til jeg skal teste[:D]
VIIIIIL BLIIIII GRAAAAAAAAAAAAAVID NÅÅÅÅÅ[:D][:D]

Har bestemt oss får navn ja..
Men det kan fort forandre seg da =)

Har ei venninne som bestemte seg for et navn, men når ungen kom så passa ikke navnet i det hele tatt.. Rart det der at man føler navnet passer/ikke passer når h*n kommer =)

Har funnet guttenavn-alternativer, men er så vanskelig med jentenavn!! :)

Back
Topp