NAVN

Ja har begynt å tenke litt på det.....men vi sliter med guttenavn, jentenavn er liksom så mye enklere[:)]

Motsatt av deg jeg Nitalita

Her blir det Sander Tobias hvis det er gutt, men jentenavn er det ingen vi begge liker 100 prosent... Godt det er lenge til småen kommer.

Vi har tenkt en stund vi[:D]
Blir det gutt skal han hete Sander, blir det jente skal hun hete Betina eller Kine............

ORIGINAL: Maur Asto

Motsatt av deg jeg Nitalita

Her blir det Sander Tobias hvis det er gutt, men jentenavn er det ingen vi begge liker 100 prosent... Godt det er lenge til småen kommer.

Hehe...pussig[:D]

Det blir Julian Angus om det blir gutt og så lurer jeg litt på Ina Kristine om det blir ei tulle ........og det blir det jo[:D]

Blir det gutt skal han kalles opp- da blir det Eliott, muligens med et mellomnavn hvis vi finner noen som passer.
Jente er litt verre, er så mange fine navn der ute =)

Vi har ikke begynt å tenke på navn ennå men det kommer vel etterhvert håper jeg hihi har ikke snøring for å være ærlig hehehe

om jeg får jente skal hun hete: malin serenity

om jeg får gutt skal han hete: michael rene

Når det blir min tur igjen vil vi fortsatt bruke et av navna vi hadde tenkt denna gangen,
av guttenavn liker jeg: Embric/Embrik,Matthias,Lukas,Edwart/Edvart,Markus, Sevat..
jentenavn: Malin,Linnea,Thea,Emilie..
er så mange fine,ikke lett..

Back
Topp