navn

ORIGINAL: Tvilling74

Her i heimen klarer vi ikke å bli enige..

Jeg har veldig lyst på Noah og samboer har lyst på Lukas..

Så vi får se når nurket kommer om hva som passer..Kansje det ikke blir noen av delene..

Ej synst Noah e ett helt nydeli navn :)
he en tante onge so heite Noah Oliver :)

Vi sliter skikkelig denne gangen.
Om det blir jente står det mellom Elvira, Elida eller Oline. Blir det gutt kunne jeg tenke meg Eugene, men vet ikke om mannen min er med på den.
Det som jo er kipt med Elvira er at det i går tikka inn en sms:
"Elvira kom til verden lørdag kl xxxxxxx", så da er det en i vennegjengen som tok det før oss. Hva synes dere, bør vi gå for et av de andre da?

e d ett nært vennpar so dokke henge mykje ilag me ?

Egentlig ikke. Han var nær mannen min tidligere, men de har ikke så mye kontakt i dag. Men vi har felles venner, som vi har mer kontakt med. Jeg trodde det var en tullemelding, i og med at vi har fortalt enkelte at Elvira er et navn vi seriøst vurderer. Men skjønte jo fort at det var seriøst.
Kanskje det vil bli mange Elvira fremover, og at dette er skjebnens måte å fortelle det på?

ORIGINAL: 2gang

Egentlig ikke. Han var nær mannen min tidligere, men de har ikke så mye kontakt i dag. Men vi har felles venner, som vi har mer kontakt med. Jeg trodde det var en tullemelding, i og med at vi har fortalt enkelte at Elvira er et navn vi seriøst vurderer. Men skjønte jo fort at det var seriøst.
Kanskje det vil bli mange Elvira fremover, og at dette er skjebnens måte å fortelle det på?

Vist dokke ikkje he so masse me dej å gjer , so kan ej ikkje sjå at det kan gjer noke om det dokke teke navne :) synst elvira va ett fint navn :) kjenne ingen so heite det..
men kansje du kan sjekke ut navne statistikken på det , so får du sett kor månge so heite det :)

Back
Topp