navn

menemenem

Gift med forumet
he alle her inne fånne på navn t babyen sin ?
ej slite litt me å finne navn [8|] lure litt på nathalie

Flott navn!

Gutten skal hete Kian. Har lyst på dobbeltnavn, men finner ikke noe som passer.

Ja vi har funne til lillingen..
Vet ennå ikke om d e ei jente eller en gutt,men
navnan e iallefall Ihne Sofie eller Vinjar....[:)]

han skal hete Jonathan[:D][:D] elsker det navnet!!! 

Her var det masse flotte navn.
Jenta vår skal hete Marie.
Vi har lang tradisjon i familien med Marie navnet enten som hovednavn eller mellom navn.
Nå i dag så har oldemor, mormor og tanten til jenta våres Marie som mellomnavn[:D]

Her blir det Alexander....
Hvis det skulle vise seh og bli en jente, Har samboeren min BESTEMT at da blir det Simone...
HeHe.... [:D]

jenta vår skal hete tuva.. .det har samboeren min sagt lenge før jeg ble gravid at hvis han noen gang fikk ei jente så skulle ho hete tuva, og da ble det sånn! hehe[:D]

Vår skal hete Magnus. Jentenavn har vi ikke, så vi får håpe ultralyden var rett.

Månge fine navn her ja [:D]

Jeg har lenge bestemt meg for Casper,
og lenge tenkt på å ha Elias som mellomnavn,
har ikke helt klart å bestemme meg,
men har vel det nå.

Syns dere det er fint Casper Elias? (blir å bruke Casper da)

Vi ble enige om navnet for flere måneder siden og under over alle under; -jeg har klart å holde det hemmelig!!! Mamma vet det ikke engang [:D]

her blir det mest sannsynlig emilie eller marcus eller mathias...men vi må se om navnene "stemmer"overens med ungen før vi bestemmer oss helt....

Siden vi ikke fant ut at det ble en gutt før i dag, har vi ikke funnet ut av navnet..
å hver gang jeg nevner det å finne navn til mannen min, kommer han med tøyse navn og er useriøs..[:@]
bare på vas...

Men i stad fikk jeg mail fra han (han er i usa).. han forelso Theodor og Alexander.. så da er vi et steg videre.. sendte ei liste med de navna jeg liker til han.. så får vi se å vi ender på...
Har veldig lyst til å finne ut av det før babyen kommer...

Helene om det blir jente (etter min mormor, som jeg er så veldig glad i[:)])
Dennis om det blir gutt (samboers valg)

Men begge er med et bitte lite forbehold. Kan jo hende det kommer ut en jente som ser mer ut som f eks Frida... (masse rødt hår som står til alle kanter har jeg som bilde i hodet når jeg tenker det [:D])

Samboeren har lenge snakket om at han synes Thea er et fint navn, så da vi fikk vite kjønnet så har liksom navnet fulgt oss. Men det var ikke før i går vi bestemte oss hel for navnet, hun skal hete Prinsesse Thea Emilie [:D]

vet ikke kjønnet enda, men hvis det blir jente blir det Nancy Kristofa, Iris eller Aurora. Blir det gutt blir det Jacob, Marius eller Edvard. MEN, må se det hele an på den lille bebisen som kommer, kanskje passer ingen av navnene i det hele tatt. Ikke lett med navn altså. Lurer også veldig på dette med etternavn. Har lyst å ha begge sitt etternavn, men lurer på om en skal ha det med eller uten bindestrek mellom fordi mitt etternavn er nokså vanlig, mens sambo sitt er litt mer sjelden og en sammenslåing kan være lurt.....

Vi skal kalle gutten vår Sebastian[:)] alle fire er endelig enig om det etter mange en navne diskusjon.
Skulle ul ha tatt feil og det er ei jente????
Skal hun hete June Angelica.

trur det blir nathalie her [:D] 
men noken so veit om ett navn so passa til nathalie so vi kan ha som mylla navn ?
elle e ditta ett navn so passa best åleine kansje ?

ORIGINAL: LilleJenta

Jeg har lenge bestemt meg for Casper,
og lenge tenkt på å ha Elias som mellomnavn,
har ikke helt klart å bestemme meg,
men har vel det nå.

Syns dere det er fint Casper Elias? (blir å bruke Casper da)

Hei [:)]

Ej synst at Casper Elias går fint ilag [:)]
veldi fine navn ...[:)]

Her i heimen klarer vi ikke å bli enige..

Jeg har veldig lyst på Noah og samboer har lyst på Lukas..

Så vi får se når nurket kommer om hva som passer..Kansje det ikke blir noen av delene..

Back
Topp