navn

ORIGINAL: babymai08

Hadde vært kjekt å hørt deres mening.. Har lyst å kalle opp navn og da blir dette det ene i tilfelle...

Sveinung?..
Jeg ville aldri ha valgt det navnet jeg iallfall... Men det er ikke akkurat "æsj" navn men ok....

Jeg ville nok ikke valgt det navnet..

Hvis DU liker det så syns jeg du skal velge det[:)] Og så er det jo fint med et gammeldags navn som ikke er så mye brukt lenger. Syns det var et fint navn jeg[;)]

Jeg liker godt sveinung fordi det er et fint norsk tradisjonellt navn som ikke er all verdens mange som heter det [:)]

Synes du skal gå for Sveinung!

Det er et fint navn og flott hvis man kan bruke gode norske navn. Synes det etterhvert begynner å bli mange rare navn. Det er SÅ inn å velge uvanlige navn at man har hoppet på veldig uvanlige utenlandske navn.

Da gjør du et kjempe valg av uvanlig navn!!!!!

ORIGINAL: *lima*

Hvis DU liker det så syns jeg du skal velge det[:)] Og så er det jo fint med et gammeldags navn som ikke er så mye brukt lenger. Syns det var et fint navn jeg[;)]

ja[:)]

Fint navn, synes jeg! Faren min heter det, og han er stort sett ganske alene om navnet sitt - samtidig som det ikke er et SÅ uvanlig eller "rart" navn.

ORIGINAL: Ungmor83

ORIGINAL: babymai08

Hadde vært kjekt å hørt deres mening.. Har lyst å kalle opp navn og da blir dette det ene i tilfelle...

Sveinung?..
Jeg ville aldri ha valgt det navnet jeg iallfall... Men det er ikke akkurat "æsj" navn men ok....

Er veldig glad i navnet og har vurdert det selv (om snuppa hadde vært en gutt) Liker også Sølvfest

ikke min smak

fint det.

Liker det ikke [8|]

ORIGINAL: Mamma til Odin

Jeg ville nok ikke valgt det navnet..

Jeg ville nok ikke valgt det navnet jeg, men synes du det er fint så er det det viktigste. Alle vender seg til navnet og de merkeligste navn blir nesten alltid fine oxo i andres øyne. Ikke tenk så mye på hva andre mener...

Back
Topp